STEEM czy Bitcoin - eksperyment psychologiczny- budowa kopalni kryptowalut

in #polish7 years ago (edited)

Cześć wszystkim! Właśnie minął mój pierwszy tydzień na steemit. Odebrałem pierwsze nagrody za posty. Przekonwertowałem je od razu na steem i steem-power, teraz ciekawy jestem jak zwiększy się moc w tym serwisie. 


Postanowiłem też z tej okazji przeprowadzić eksperyment. Celem eksperymentu jest sprawdzenie czy post na steemit może zarobić więcej niż dobrowolne wpłaty na podany w nim adres BTC.  


Dlatego proszę o wykopanie tego znaleziska, a osoby chętne na wpłatę w BTC proszę o przesłanie dowolnej kwoty na adres:

15z6SaEdf55dweNwRdwWCnsKPxew1GYKBL

Całość zysków z tego posta zostanie przeznaczona na budowę kopalni kryptowalut na Ukrainie.

Badanie ma na celu sprawdzić czy większą kwotę jesteśmy w stanie uzyskać z ,,bezpłatnych’’ kliknięć od głosujących na steemie czy też z ,,donejtów’’ na adres bitcoin. Czy jest w ogóle możliwy crowdfunding oparty o kryptowaluty? 


Również ciekawa z psychologicznego punktu widzenia będzie reakcja osób czytających ten post. Jak zintegrowana jest społeczność użytkowników kryptowalut. Jaki cel mają ludzie zbierający kryptowaluty? Jaki wynik może osiągnąć tygodniowa kampania typu crowdfunding oparta na kryptowalutach. Nawet zakopanie tego posta i fala krytyki będzie wartościowa dla wyników tego badania. 


Tworząc ten eksperyment trochę inspirowałem się popularnymi ostatnio streamami na youtube gdzie ludzie wysyłają pieniądze do ludzi nagrywających transmisję. Może wyjść z tego ciekawe porównanie. 


Czas trwania eksperymentu to jeden tydzień. Po tygodniu zrobię podsumowanie. Głównym celem tego posta jest eksperyment i dobra zabawa, a być może uda się dzięki niemu zmontować prostą koparkę przetwarzającą tani ukraiński prąd na kryptowaluty. Jeżeli kwota umożliwiająca budowę koparki chociażby z jedną kartą graficzną nie zostanie osiągnięta, wrzucona zostanie na portfel i poczeka na moment jak będę otwierać tą kopalnię w przyszłości. 

Za wszystkie wykopy i wpłaty bardzo wszystkim dziękuję.

Jako zdjęcie do posta wrzucam licznik energii w moim mieszkaniu ;) Pozdrowienia dla wszystkich steemowiczów!

()

Sort:  

Tydzień to chyba zbyt krótki okres czasu na pozyskanie wystarczającej liczby osób do zestawienia jakichkolwiek wyników :f

O! Widzę, że masz już konto aktywowane :)

No w końcu się doczekałem własnego :D 4 dni na szpilkach!

Fee jest teraz tak zabójcze że więcej się zapłaci za przesył niż planuje się wysłać, no chyba że ktoś hojnie rozdaje BTC, mi osobiście nie podobają się tego typu posty, burzą poczucie dobrego smaku, w tym serwisie chodzi tworzenie wartościowej treści i wzajemne jej docenianie, nie zbieranie kasy, to jest tylko skutkiem ubocznym i miłym urozmaiceniem. Nie lubię żebrania, pseudo eksperymentów i pseudo organizacji charytatywnych. Nie dam upvote do tego postu i nie wyśle BTC.

Mam identyczne zdanie jak Twoje.
Upvote należy się Tobie :)

Jak wyżej.

Problem polega na tym, że głosując na post użytkownik nic nie traci. W ogóle tego nie odczuwa. Przesłanie BTC z kolei uderza już w jego portfel/finanse.

Ah, czemu od razu nie podasz adresu do tej kopalni?

Akcja się dzieje w Czernihowie na północy Ukrainy. Na początku kopalnia by funkcjonowała w mieszkaniu, jedna koparka po prostu. Może powinienem to dopisać w poście? Mam na oku parę nieruchomości pod wynajem żeby to w jakiejś hali zrobić, ale myślę że to będzie następny etap. Koszty wynajmu takich pomieszczeń nie są duże, pytanie tylko jaka tam jest instalacja elektryczna, narazie zrobiłem poszukiwania na OLX, samych nieruchomości nie oglądałem na żywo, ale jest tego trochę. Są pomieszczenia z ochroną itp. W każdym bądź razie to był by następny etap do którego fajnie by było kiedyś dojść ;)

Chodziło mi o adres BTC.

na steamie

na steemie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66499.54
ETH 3203.31
USDT 1.00
SBD 4.14