You are viewing a single comment's thread from:

RE: Problem z ustawieniem OBS do dlive

in #polish6 years ago

Miałem podobny problem, gdy pierwszy raz próbowałem odpalić streama. Po pierwsze łączenie z serwerem. Gdy zalogujesz się na dlive wchodzisz w go live tam wypełniasz wszystkie informacje, opis, miniaturka i inne duperele. Po prawej będziesz miał wszelkie informacje potrzebne do połączenia się z serwerem. Włączasz OBSa przy konfiguracji połączenia wybierasz własny serwer, wklejasz link, klucz, zaznaczasz okno z logowaniem do klienta, tam również przeklejasz swoją nazwę i hasło. Zapisujesz ustawienia i wracasz na dlive.
Tutaj zapewne napotkales problem, gdyż aby OBS mógł zacząć nadawać przed włączeniem streama musisz najpierw rozpocząć go na stronie. Gdy tam będzie informacja, że streaming wystartował i nadaje czarny ekran, dopiero wtedy możesz włączyć go na OBSie. Teraz już wszystko powinno działać, jeżeli nadal masz problem, po prostu odśwież stronę kilka razy aż stream się załaduje.
Mam nadzieję, że pomogłem, jak nie to pisz pw, jakoś na pewno uda się to naprawić.

Sort:  

Niestety nie pomoglo gdyz to rowniez robilem tak jak masz napisane.
Caly czas mam ten sam komunikat na obs co zalaczylem na obrazku

A sprawdziłeś czy ci antywirus czy inne zapory sieciowe nie blokują połączenia?

Po komunikacie na dlive ze moge wlaczyc obs musialem odczekac 2min i udalo sie.
Dzieki za pomoc

Polecam się na przyszłość :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59538.61
ETH 2658.79
USDT 1.00
SBD 2.45