You are viewing a single comment's thread from:

RE: @zdrowie w Podróży 🏝️ KONKURS PODRÓŻNICZY by @suchy i Moniś 👫

in #polish5 years ago

Jak to wszystko pięknie wygląda, aż ślinka cieknie :) I rzeczywiście w katarskich i dubajskich liniach jest najlepsze jedzenie. A jaki wybór! Dla każdego coś dobrego. Nawet jak się leci ekonomiczną to można poczuć się komfortowo. Winko, piwko i cały czas podsuwają jakieś smakołyki :) Aż chce się latać.

Sort:  

@kocinka czy Ty wiesz, że jak przeczytałam Twój artykuł o ramenie to od razu wiedziałam, że Ty jesteś moją bratnią duszą. Bo kto jest tak szalony, by za miską zupy lecieć na drugi koniec świata, tęsknić za nią i rozmyślać o niej wieczorami? Ja! Czuję, że mogłybyśmy na temat jedzenia przegadać całą noc hi hi No chociażby o jedzeniu w samolocie. O tym jak, gdy wszyscy śpią podczas kilkunastogodzinnych lotów, Ty skradasz się do pomieszzcenia stewardess, bo tam są nocne przekąski ;) Jak nie możesz się doczekać lotu, by sprawdzić jakie będzie "menu" ;))
P.S. Aaa, ja ostatnio miałam okazję poczuć klimat Japonii i Azji w wegańsko - wegetariańskiej restauracji "Pod norenami" w Krakowie, polecam!

Owszem, podkradałam z kantorka smakołyki ;) a wybieranie posiłków to największa atrakcja. Parokrotnie zmieniałam swój wybór i szukałam starych menu, żeby zorientować się mniej więcej, co będą podawać. A jak gdzieś jadę to najpierw sprawdzam polecane dania i knajpy. No już taki ze mnie żarłok ;) Zapisuje restaurację na moją listę!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25