Dziękuję Steemit! Co dalej?

in #polish6 years ago

Hejka tu Klaudia!

Chciałabym Wam bardzo podziękować za miłe powitanie ^^ To jest niesamowite że tyle wspaniałych ludzi jest na tej platformie. Mam nadzieję że będę tu poznawać coraz więcej takich ludzi!
thankyou.jpg

Bardzo dużo wczoraj myślałam o tym co publikować na Steemit jakie tematy poruszać i doszłam do wniosku że codziennie lub co drugi dzień będę wstawiać posty w różnych tematach. Mam zamiar się wypowiadać się o rzeczach lub zjawiskach w moim otoczeniu, które mnie Ciekawią, smucą lub bawią. Kilka postów też będę chciała poświęcić swojej osobie. Jeśli masz do mnie jakieś uwagi i chcesz mi pomóc się odnaleźć na Steemit pisz śmiało komentarz

jeszcze w tym tygodniu wstawię swoje przemyślenia więc zapraszam do Obserwowania mnie ^^

Sort:  

Zapowiada się ciekawie😉Co do rad na początek, to lepiej jest pisać rzadziej, a dobre i wysokiej jakości posty. Spamowanie dużą ilością słabych postów raczej nie pozwoli Ci się wybić. Nie widzę u Ciebie błędów więc Twoje artykuły, pisane własnymi słowami mogą się spodobać odbiorcom. Pozdrawiam🙂

Masz racje rzadziej i wysokiej jakości dziękuję za radę i miłe słowa! :) ^^

A i zerknij tu. https://steemd.com/@klaudia69 Tu masz więcej informacji o swoim profilu i pasek mocy. Twoja moc głosu (Voting Power) zużywa się gdy głosujesz. Dziennie odnawia się 20 procent, a głos kosztuje 2 procent. Czyli dziennie możesz oddawać 10 głosów by utrzymać cały czas wysoki głos :) Może na początku to nie ma tak znaczenia bo Twój głos jest slaby, ale potem tak. Po przekroczeniu 500 STEEM POWER pojawia się procentowy pasek głosu wiec wtedy np można dać dziennie zamiast 10 głosów 100 po 10% mocy.

Jejku dziękuję że mi tak pomagasz jesteś mega! :)

Oj przestań🙂po prostu widziałem, że dajesz dużo głosów i wyczerpałaś sporo mocy. Z pełną mocą za jakiś czas powinnaś dawać głosem 1 centa😁

Muszę się jeszcze dużo nauczyć ^^ Więc obecnie lepiej dawać mniej głosów dziennie ale ze 100% i dzięki temu bardziej pomogę się rozwijać innym itp?

Dokładnie. Z czasem zobaczysz, że Twój głos będzie miał większe znaczenie. Nagradzaj nim więc posty uznane przez Ciebie za naprawdę dobre.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51