IDĘ DO SĄDU Z LEGNICKĄ POLICJĄ [proszę o udostępnianie w celu nagłośnienia sprawy, żeby następni nie dali się naciągnąć]

in #polish6 years ago

Szanowni Państwo,
jadąc do Złotoryi dnia 20. marca zastałem zamknięty most w Pielgrzymce i nie było żadnej informacji o objeździe, więc wysiadłem i zapytałem pierwszego napotkanego mieszkańca jak mogę trafić na drugą stronę rzeki. Pan wskazał mi drogę polną, na której przejazd był tylko dla mieszkańców, jednak z racji, że nie znałem innej drogi, to byłem zmuszony pojechać właśnie nią.
28828870_1475989559193195_7133895737507349939_o.jpg
Co mnie zastało w połowie tej drogi? Kochany patrol polskiej policji, która po zatrzymaniu mnie, sprawdziła całe wyposażenie auta (wszystko było) i poinformowali mnie, że zostanę ukarany mandatem 50zł za wjazd pod zakaz.
Przyznali mi rację, że nie ma informacji o objeździe i że nie mogłem wiedzieć jak jechać dalej, ale oni muszą mnie ukarać.

Weszliśmy w kulturalną dyskusję, jednak Panowie stwierdzili, że mnie rozumieją, ale mandat i tak wystawią.
Mandatu nie przyjąłem - tu nie chodzi o pieniądze, tylko o podejście do obywatela. Tak często mi wstyd za aparat państwowy w tym kraju.

Jak zgubiliśmy się na skuterach w Wietnamie i przejechaliśmy najpierw na czerwonym światle, potem pod dwa zakazy wjazdu i wjechaliśmy na chodnik, to podeszli do nas policjanci z uśmiechem i zapytali, czy mogą nam jakoś pomóc. Tak było w każdym kraju, który odwiedziłem. Oprócz naszego!

Według kodeksu drogowego taki znak w ogóle nie powinien istnieć, a nawet jak to komunikat "tylko dla mieszkańców" jest bardzo nieprecyzyjny, ale to już spróbuję wytłumaczyć w sądzie.

Pomijam fakt, że złotoryjski samorząd (np. wójt, który zlecił tam kontrolę) mógłby łaskawie poinformować o objeździe jak zamyka most na głównej drodze, ale zapytałem policjantów, czy skoro mają świadomość, że ludzie nie wiedzą jak jechać i wjeżdżają w zła drogę, to mogliby przecież stanąć na jej wjeździe i wskazywać kierowcom właściwą drogę, która jest 30m dalej, i nią bezpiecznie dotarliby do celu.
TO NIE ! LEPIEJ STANĄĆ W POŁOWIE I DAWAĆ MANDATY ZAGUBIONYM KIEROWCOM!!!

Miałem stanąć, rozbić namiot i czekać 2 lata aż wyremontują most, żebym mógł przejechać?

Dobrze wiem, że to się może skończyć mandatem 10krotnie większym i kosztami sądowymi, ale wolę to zapłacić niż potulnie poddawać się takim ruchom polskiej policji, która jako pierwsza reprezentuje podejście państwa do obywatela... W imię zasad!

Nigdy nie będzie normalnie, jak nie będzie ludzkiego podejścia służb, urzędników, czy ogólnie władzy do zwykłego Kobiałki czy Kowalskiego.

PS Dzięki mnie przejechało mnóstwo aut, bo zabrałem tyle czasu na dyskusje i wypełnianie wniosku do sądu, że kierowcy przejechali nieukarani i dodatkowo od razu po mnie Panowie policjanci zrezygnowali z dalszej interwencji i odjechali. Najwyżej ja zapłacę, a przynajmniej innym pozostaną pieniądze w kieszeni.

żródło

Sort:  

Wiem o czym mówisz stary, miewałem przygody z Polską i Holenderską policją... w holandi jak idziesz pijany po mieście to nie grozi ci izba wytrzeźwień. Chyba, że odpierdalasz 🙂 zdarza się, że odwiozą cie nawet do domu hehe. A w Polsce raz wracaliśmy z baru, graliśmy tam koncert nawet i w drodze powrotnej zatrzymali nas smutni panowie xD dodam, że szliśmy kulturalnie, grupkami. No nie byliśmy trzeźwi, no bo jak ? Gdzie mam spożywać alkohol w Polsce ? Od tego są takie miejsca jaj bar??? No i kilka stówek się poszło, że tak powiem - jebać ...

Trzymaj się tam wariat i nie daj tym kurwom za wygrane !

Stojąc tam jedną służbę zrobią wyniki na cały miesiąc.
Podejście tych panów rzeczywiście jak na polowaniu, a co z odwiedzającymi tych mieszkańców którym wolno tam wjechać. Może zostawiają auta pod znakiem.
Chora sytuacja i zgadzam się z tym, że skoro jest przejazd nieczynny to ich obowiązkiem było wskazanie objazdu, a nie polowanie na kierowców bo tak zapewne szefowie oczekują.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62007.73
ETH 2389.39
USDT 1.00
SBD 2.49