[SubSteemia] Osłony i pancerze- Nowe rozbudowane zasady.

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

@khrom

Tak pojawiło mi się pytanie w głowie i jestem ciekaw jakie są w tym przypadku możliwości.

Czy jest możliwość zamiany umiejętności ? Np. jeśli mam Sprint i stwierdziłem, że niespecjalnie mi się to przydaje a wolałbym mieć Uniki... możemy coś zadziałać w tym temacie ? :)

Jest możliwość wykupienia dodatkowych umiejętności;)nie musisz nic zamieniać. zostanie opisana w nowej wersji tworzenia postaci. Generalnie koszt wykupienia dodatkowej umiejętności na poziom 1 wynosił będzie 4 xp.

No dobra. Czyli czekam na nowy opis.

To znaczy że będzie można mieć więcej umiejętności czy trzeba będzie (powiedzmy) jedną "chwilowo wyłączyć", żeby móc "aktywować" inną ?

"Wykupienie" nowej umiejętności na poziomie 1 to 4 exp. a później już standardowo ?

Tak można będzie mieć wszystkie umiejętności z gry oczywiście z pewnymi ograniczeniami fabularnymi jak np psionik nie będzie mógł mieć teurgii i na odwrót.

Koszt w exp tak jak piszę

Kurcze... to co ja mam za pancerze, że mam aż -4 do refleksu ? Niby średni pancerz co wg. Twojej rozpiski daje -1, a ja mam -4 :P

Prosiłbym się graczy o wprowadzenie niezbędnych modyfikacji odnośnie modyfikatorów refleksu dla określonych typów pancerzy. Poprzednie pancerze miały zbyt duże ograniczenia i były niezbalansowane.

;)

A sorki... nie czytałem jeszcze :P Na razie zobaczyłem jedynie tabelkę :P

Zaraz będę miał chwilę to poczytam :P

Mój błąd ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65