[SubSteemia] Broń wszelaka - Czyli o tym czym najefektywniej przebić pancerze.

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Bardzo dobry artykuł. Dzięki

Ja tutaj zostawię mały komentarz nie na temat. Mam nadzieję, że nie zostanie odebrany jako złośliwy:

Broń wszelaka- Czyli o tym

W takich sytuacjach gdy myślnik nie jest łącznikiem, spację stawiamy przed i po nim. Czyli powinno być:

Broń wszelaka - Czyli o tym

Zdaje się, że nie ma sytuacji gdy spacja powinna być tylko po jednej stronie myślnika (ale może są nietypowe przypadki). Albo spacja jest po obydwu stronach, albo po żadnej, gdy myślnik robi za łącznik, jak w określeniu "czarno-biały".

Moje małe czepialstwo, bo mam chyba jakiegoś kota na punkcie tego nieprawidłowego zapisu który jest bardzo częsty :D A może przyda się to na przyszłość :)

całe życie w niewiedzy ! :O już poprawiłem ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60256.67
ETH 2327.64
USDT 1.00
SBD 2.46