You are viewing a single comment's thread from:

RE: O tym w jaki sposób Wise mogłoby się zainspirować projektem sp-group - czyli o tym jak zwiększyć wartość swojego głosu nawet kilkadziesiąt razy.

in #polish6 years ago

tzn ja nie mówię o głosach za podsumowania bo akurat nie miałem nic wspólnego z kuratorstwem i też uważam że opiekunowie tagów mieli dobrze jako że np pisząc tygodnik nigdy się nie doczekałem nawet połowy tej nagrody a roboty było 10 razy tyle)
Tylko o tym że np widziałem już dobre zdjęcia gdzie pod jednym artykułem hallmann napisał że chciałby wesprzeć przez PM ale nie może bo jest tag sp-group.

Czyli w tym przypadku jest niejako blokada wspierania dobrych treści, ponieważ ktoś, kto być może nawet ne miał pojęcia o aferze, ale należał do sp-group i używał tagu grupy, nie dostaje tego wsparcia bo jest afera i teraz niejako jest zmuszony do wyboru "Wy" albo "oni"

Sort:  

Wybacz, i tak długo pogadałem, a nie chcę być stroną w konflikcie; chcę mieć możliwie otwarty umysł na Wasz tag.

Też nie chcę się mieszać w te sprawy tylko właśnie będąc częścią grupy zostałem niejako postawiony pod ścianą wbrew woli więc staram się pomóc naprostować sytuację. Dzięki w każdym razie za rozmowę i miłego dnia.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59708.78
ETH 3185.76
USDT 1.00
SBD 2.45