You are viewing a single comment's thread from:

RE: PORADNIK: Jak przetrwać pierwszy miesiąc na steemit?

in #polish6 years ago

Dzięki za wspomnienie o tygodniku! :). Przydało by mi się coś takiego na starcie wiec mam nadzieje ze nowi użytkownicy to docenią ;)

Świetny artykuł pozdrawiam ;)

Sort:  

Dziękuje za opinie ;) Jak będe miała do czynienia z nowicjuszem to na pewno wspomne mu o twoim tygodniku. Fajną robote wykonują ludzie, którzy tworzą konkursy, ale dzięki tobie można w jednym miejscu znaleźć je wszystkie. Widać, że wkładasz dużo pracy w tygodnik i widać, że ludzie to doceniają. Szczególnie dla nowiutkich steemian jest to ogromne ułatwienie ;)

A i mam tez nadzieje ze same konkursy lepiej dzięki temu będą prosperowały. Szczerze to do tworzenia tygodnika zainspirował mnie po części też konkurs pl-religie w którym brałem udział ale było tak mało uczestników że na koniec nie było nawet na kogo oddać 3 głosów. W miedzy czasie tez wchodził konkurs pl-gry który miał wymóg żeby go reestemowac żeby wziąć udział a ktoś akurat w komentarzach na to marudził.. i tak se pomyślałem ze w sumie konkursy to mogą mieć spore problemy nie tyle z brakiem chętnych do uczestnictwa co z zasięgiem.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67651.30
ETH 3269.44
USDT 1.00
SBD 2.64