You are viewing a single comment's thread from:

RE: Start Flixbus

in #polish6 years ago

Jak tylko wszedł nowy kalendarz w PB od razu zarezerwowałem dwa bilety na trasę Łódź - Gdańsk oraz Gdańsk- Łódź. Nie dostałem na maila potwierdzenia rezerwacji więc jakiś czas temu napisałem prośbę o ponowne wysłanie maila. Czasem tak się działo, że PB miał kłopoty techniczne i maile nie dochodziły. Po 7 dniach dostałem odpowiedź od PB czy może już Flixbusa, że rezerwacja powrotna jest odwołana i odeślą pieniądze. Zapytałem się jaki jest powód odwołania rezerwacji... niestety odpowiedzi do dziś nie dostałem.

Rezerwacja miejsc w PB to był przełom ponieważ skończyły się walki o miejsca. Często jadąc na trasie Warszawa - Wrocław wsiadałem w Łodzi i ludzie, którzy siedzieli sami kładli bagaże na siedzeniu obok i mieli wszystkich gdzieś.

Jak na razie słabo widzę aklimatyzację Flixbusa w PL. Niestety na ten moment atrakcyjnej konkurencji brak. Mimo podniesienia cen na trasie Łódź - Gdańsk jest to najtańsza opcja.

Sort:  

Licze na to ze konkurencja sie jednak otworzy bo przylal na maxa. Ostatnio rezerwalam bilety ma konkretna date przy czym nie zauwazylam ze przekierowalo mnie na rezerwacje z data tydz wstecz myslalam na miejscu okey moj blad jednak pozniej rozmawialam ze znajoma i okazalo sie ze miala ta sa sytuacje :/

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51