You are viewing a single comment's thread from:

RE: Revolut - zamów kartę płatniczą za darmo.

in #polish6 years ago

Ja wpłacam na swoje konto przy pomocy podpiętej karty :) trwa to sekundy
Jest też opcja wysłania prośby o wpłatę znajomemu, nie testowałem tego ale wyobrażam sobie że też da się zapłacić kartą i znajomi nie muszą mieć konta.
Jeśli mają konto to możemy wygodnie wpłacać pieniądze na nr telefonu.

Mamy też możliwość zrobienia przelewu na konto zagraniczne, trwa to chyba z 3 dni ale jest zwolnione z opłat.

Dla mnie ta aplikacja ma 1 wadę - brak gwarancji BFG - ale trzymając niewielką ilość gotówki można zaryzykować

Sort:  

W banku też ryzykujesz. Jak będzie większy kryzys, BFG nie będzie w stanie objąć gwarancjami wszystkich sald i wypłaci ci należy kwot. Więc BFG działa tylko, gdy upada względnie małe banki.
Ale trzeba to również uwzględnić.

Zgoda, no ale gdzie ryzyko jest większe? tam gdzie jest BFG czy tam gdzie go nie ma?

Zgadzam się z tobą. Jednak dla mnie BFG nie jest żadną gwarancją, lecz możesz uważać inaczej. Masz do tego pełne prawo.

Ok, ja też szanuję Twoje zdanie, ale będę drążył, bo wydaje mi się że "żadne" jest trochę przesadzone.
Dla mnie BFG jest takim certyfikatem, że procedury w danej instytucji są zgodne z przepisami.
Wiem też że gdyby Revolut miał BFG a ja miałbym tam np 20 000 zł, to w przypadku upadku tej firmy to BFG powinno wypłacić mi kasę, bez BFG pozostaje mi pewnie tylko droga sądowa i to pewnie w UK

Widać, że chcą być nowoczesnym bankiem. Wystąpili już o licencję bankową, ale na razie nie chcą im jej wydać.

Zresztą Revolut powinno się traktować na razie jako uzupełnienie banku. Rzeczywiście nie należy tam przechowywać dużych kwot.

No i właśnie o to mi chodziło od samego początku :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62261.29
ETH 2614.53
USDT 1.00
SBD 2.56