Oddam: Uniwersum Metro 2033: Achromatopsja

in #polish7 years ago (edited)

Metro 2033 to postapokaliptyczna powieść napisana przez Dmitry Glukhovsky, większość populacji wyginęła, bohaterowie książki żyją w moskiewskim metrze. Samej historii nie będę wam streszczał, pewnie większość z was coś o tym tytule słyszała.

Książka ma wielu fanów, powstało uniwersum metro 2033, dzięki czemu mamy serię książek osadzoną w tym samym czasie, lecz w różnych miejscach na Ziemi, książki te pisane są już przez innych autorów.
Jedną z takich książek mam właśnie w ręce, jest to książka Artura Chmielewskiego w której przedstawiono historię roku 2033 w Warszawskim metrze. Książkę wygrałem, a że nie lubię mieć przypadkowych książek na półce, a czytać przez najbliższe lata mam co, to chętnie wam ją oddam

WP_20170714_22_03_06_Pro.jpg

WP_20170714_22_03_14_Pro.jpg

Książkę wyślę na swój koszt (preferuję "paczkę w ruchu") pod warunkiem że będzie w granicach Polski
Książkę dostanie osoba, której komentarz będzie miał największą ilość Upvote
Upvote na własne komentarze też się liczą.
Ja nie oceniam komentarzy
Rozstrzygnięcie konkursu za tydzień, w niedzielę rano (22.07.2017)
W przypadku remisu wymyślimy dogrywkę.

Sort:  

Chyba trochę zbyt wcześnie na akcje z rozdajo książki,
do niedzieli pojawił się jeden komentarz + moja odpowiedź, i 0 upvote dla tego komentarza, co oznacza że za kilka miesięcy powtórzę akcję

Gdybyś miał ją porównać, bardziej jest podobna do 2033 (więcej akcji) czy do 2034 (dużo przemyśleń)?

Nie czytałem jej, metro 2033 przesłuchałem i o ile mi się podobało, to nie na tyle żeby chcieć wejść w uniwersum. Ta którą chce oddać jest dla mnie przypadkowa i nie mam dla niej miejsca na półce.

Chociaż osadzenie historii w Warszawie trochę mnie ciekawi, może kiedyś ją zakupię w wersji na czytnik

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62686.30
ETH 2673.08
USDT 1.00
SBD 2.56