Moja motywacja na steemitsteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Zarejestrowałem się tutaj kilka miesięcy temu, coś tu napisałem, coś skomentowałem, w łatwy sposób na moim portfelu pojawiły się interesujące cyferki, ale natłok obowiązków i słomiany zapał sprawiły że zniknąłem. Tym samym mój nick nie mówi większości z was nic.

Jestem zafascynowany ASG, staram się regularnie grać lecz sęk w tym że zawsze gram na wypożyczonej replice a czuję wewnętrzną potrzebę posiadania własnej. Nawet postanowiłem na ten cel przeznaczyć pewną sumkę ale szybko się okazało że lepiej poczekać, dołożyć i kupić coś lepszego. Nie pierwszy raz dochodzę do takiego wniosku, ale zawsze kończyło się tak że jednak wolę taką kwotę przeznaczyć np na ratę mieszkania...

Postanowiłem więc wyznaczyć sobie cel na który przeznaczę zyski z tej platformy, przedstawiam wam mój wybór:
pol_pl_Amoeba-Airsoft-M4-CCR-BK-Tactical-Pistol-Czarny-AM-001-BK-12487_1.jpg
Amoeba M4-CCR-BK - AM-001
Z wymianą gumki, baterią i ładowarką powinienem zmieścić się w 1000 zł
Trzymajcie kciuki i liczę na was ;) Już mam kilka pomysłów na najbliższe wpisy

Sort:  

Cześć, jeśli chcesz możesz zajrzeć na mój profil, piszę sporo o asg.
Co do amoeby racja świetna replika tylko pytanie czy grasz w lesie czy raczej CQB. Jeśli to drugie to bardzo dobry wybór, jeśli to pierwsze to jeszcze bym pomyślał nad czymś z większym zasięgiem ;)

Póki co myślę o CQB, jeśli kiedyś przeniosę się do lasu to i tak ze znajomymi którzy póki co mają podobny zasięg, zawsze też mogę grać na pożyczonym sprzęcie

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60985.22
ETH 2914.99
USDT 1.00
SBD 3.74