You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moja kolekcja komiksów

in #polish5 years ago

Kiedyś, w dzieciństwie lubiłam czytać "Kaczora Donalda", potem nie miałam kontaktu z fajnymi komiksami i jakoś mi minęła fascynacja nimi. Z Twoich komiksów zaciekawił mnie polski o tytule "Kościsko". Ma świetną grafikę na okładce i pewnie wewnątrz też + interesującą fabułę. Dzięki za inspirację.

Sort:  

Zrobiłem krótkie omówienie które może cię zainteresuje właśnie o kościsku:)

Tak kościsko jest bardzo ciekawym komiksem. Niestety dorwać go w tej chwili w rozsądnej cenie będzie bardzo ciezkie chociaż może uda się :) milo ze mój zbiór zainspirował do wybrania chociaż jednej pozycji hehe. Dzięki za komentarz :) tez czytałem kaczora Donalda swoją droga mam tez ogromna kolekcje Gigantów hehe ale to może kiedyś o tym ;)

Też lubiłam Giganty i mam ich trochę w domu :) Chętnie przeczytam Twój wpis o nich.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62134.47
ETH 2417.18
USDT 1.00
SBD 2.54