You are viewing a single comment's thread from:

RE: Analiza działania płatnych botów na przykładzie #polish

in #polish6 years ago

Dzięki za komentarz @strefanetu, nie miałam zamiaru komentować tego zestawienia, bo wydaje mi się, że wszystko jest jasne i tylko winny się broni, ale faktycznie jest parę kwestii, które warto poruszyć, skoro już zostałam wywołana do tablicy.
Z założenia nie widzę nic złego w korzystaniu z botów, jeśli treść jest dobra daje to wiele korzyści nie tylko dla postującego i nie zgadzam się, że się nie opłaca, bo aktualnie co najmniej podwaja rewards.

Podbijałam posty zbierając fundusze na konkurs oraz te z jego ogłoszeniem. Wcześniej kiedy ogarnęłam, jak to działa, podbijałam także inne posty, które już spotkały się z zainteresowaniem, żeby zwiększyć nagrody dla osób upvotujących: często czekałam do polskiego popołudnia dnia następnego po poście, żeby umożliwić osobom upvote zanim podbiję post botem. Dzisiaj znajomy przekazał jeden z moich postów do smartsteem, a także przecież sama tam przekazałam posty, które wygrały w konkursie. No nic tylko czekać na kolejne zestawienie.

Aktualnie osób, które mają jakikolwiek wpływ na treści #polish jest kilka/max. kilkanaście. Takie zestawienia też są. Nasza społeczność jest bardzo mała i żeby się rozwijała, musimy nawzajem się wspierać - takie jest zresztą założenie steemit i nie będę tłumaczyć, że żeby dać komuś wysoki upvote trzeba mieć sp. Mamy mnóstwo osób, które piszą dobre rzeczy, a ich upvote są na poziomie 0,00. Nie wierzę, że niemile widziane jest na polskim steemit zwiększanie sp swojego i swoich followersów. Chyba że mowa o spamowaniu, bezrefleksyjnym podbijaniu wszystkich postów jak leci i braku kontaktu ze społecznością, bo to zupełnie inna rzecz. Wszystko z umiarem i z głową, i tyle.

Sort:  

Po części cię rozumiem? Jestem tu nie od dziś i widzę obserwuję gorsze rzeczy które się wyprawia na steemit. Konkursy które są prowadzone również przez Ciebie są nie doceniane jak i kilka innych i to się nazywa Polski obiektywizm. W porównaniu do Ciebie nie wykorzystałaś delegacji i pracujesz nad postami. Masz sensowne posty i grupę ludzi która Cię otacza, zresztą również dzięki tobie znalazłem kilka ciekawych osób. Większość świetnych blogów jest na Anglo prowadzonych przez Polaków i zauważyłem również nowo wchodzący zaraz z pełną świadomością uciekają tam.

Chyba że mowa o spamowaniu, bezrefleksyjnym podbijaniu wszystkich postów jak leci i braku kontaktu ze społecznością, bo to zupełnie inna rzecz.

Pomału to się kończy na #polish i dzięki takim postom to odstrasza. Martwi mnie że bardziej było to sprawdzone przez automat niż własny przegląd.

Ktoś podał argument, ze to jest sztuczne podbijanie treści - osobiście uważam, że moja opinia merytoryczna co do tego, co jest dobrym postem nie jest gorsza od osoby, która da upvote za $5, ponieważ ma akurat tyle SP. Dlatego uważam, że mam prawo wysłać swoje $5 i zagłosować na post, który jest tego warty, bo go czytałam i tak myślę.
Dzięki za dyskusję i dużo ciekawych przemyśleń!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67328.17
ETH 2602.99
USDT 1.00
SBD 2.67