Witajcie!

in #polish6 years ago

Jest to mój pierwszy taki post :)
Czy też mieliście kiedyś tak że chcieliście komuś pomóc ale nie wiedzieliście jak?
ja miałam tak kilka razy bałam się że źle komuś doradzę i potem fala krytyki spadnie na mnie ale jednak nie poddawałam się radzić innym zdawałam sobie sprawę że jak źle poradzę komuś wyjdę na tym źle ale mimo wszystko byli ludzie którzy mnie wspierali i nadal wspierają w moich marzeniach i planach jestem osobą która lubi pomagać innym co przekłada się ze czasami dostaję przysłowiowo po ,,dupie'' od życia ale daję radę moje życie nie jest kolorowe jak chyba u nie których też pewnie nie wszystko w życiu jest tak jakbyśmy chcieli ale nie należy się poddawać :)
a jeśli chodzi o te pomaganie to musimy wiedzieć kiedy mamy zawrzeć głos a kiedy nie inaczej jak będziemy mówić komuś o rzeczach o których kompletnie nie mamy pojęcia to jest bez sensu ponieważ ta osoba może to źle odebrać jeśli natomiast nie wiesz jak komuś pomóc wystarczy ze go wysłuchasz to i tak wiele dla niego będzie znaczyło :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76