Moje studio w centrum sztuki

in #polish6 years ago

Przy okazji wakacji, studio stoi puste, cierpliwie czeka, i ja juz tesknie. Uchyle wam rabka tajemnicy, gdzie powstaja moje dziela.

Moje studio znajduje sie w Milton Keynes. Wraz z innymi artystami jestesmy non profit organizacja, ktora jest zrzeszeniem artystow roznej narodowosci, roznych kultur, oraz wielu dziedzin. To jest najbardziej fascynujace. Wsrod wielu znajdziesz tu artystow malarzy, pisarzy, grafikow, muzykow, animatorow, artystow tekstylnych, filmowych, tancerzy a nawet cyrkowch. Wszyscy razem pracujemy nad rozwojem kulturowym miasta organizujac wystawy, imprezy, kursy i rozne przedsiewziecia artystyczne.
Tak wyglada studio malwa deco. DSC_4762.JPG
Tu powstaja zamowienia, odbywa sie promocja, realizuja workshopy a takze odbywa sprzedaz.
Wszyscy zawsze sa mile widziani, nie tylko na zakupy, rowniez po doznania tworcze i kontemplacje sztuki. Warto tu wstapic.
Kat.

Sort:  

mmm, wygląda na świetne miejsce do koncentracji, tworzenia, inspiracji i jak powiedziałaś kontemplacji sztuki. jestem też pewna, że bardzo interesujące musi być tworzenie sztuki wraz z przedstawicielami innych kultur, ponieważ mają oni często zupełnie inną wizję. czekam na efekty waszej wspólnej pracy, na pewno będą inspirujące :)

To jest moje studio, kazdy z artystow posiada swoje, wspolnie robimy wystawy i imprezy, w pracy tworczej kazdy jest sam, chyba ze wykonukemy jakis wspolny projekt ;)

Zapraszam do tagu #sp-group.Dwa tagi #pl-rekodzielo #pl-sztuka są dla nas cenne... Pozdrawiam :)

Dziekuje za zaproszenie, co znaczy ze sa "cenne" nie rozumiem? ;)

Przeważnie osoby piszące na tagach dwóch wspomnianych mają wartościowe treści. Prowadzą i dbają żeby wpisy były jakościowe. #sp-group poniższe Tagi jak i Kuratorów będziemy wspierać i wspomagać. Pozdrawiam:)

Kuratorem Tagu: #pl-rekodzielo jest @pkocjan gdzie dodatkowo prowadzi konkursy...
Kuratorem Tagu: #pl-sztuka jest @katayah gdzie dodatkowo prowadzi konkursy...

Znaczy moje tresci sa nie wartosciowe ?

Wręcz przeciwnie wartościowe i czekamy na dalsze treści...
Również zachęcamy do korzystania tagów wyżej wspomnianych:)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88