You are viewing a single comment's thread from:

RE: MĘSKOŚĆ

in #polish6 years ago

Gratuluję artykułu, mega ważne sprawy tu poruszyłaś, rzadko mam czas żeby czytać tak dlugie artykuły, ale ten mnie wciągnął po całości. Takie mamy czasy, że często na facetów wywierana jest tak duża presja z wielu stron, że Ci którzy nie mają silnej psychiki, często się poddają, stają się bierni, albo odchodzą bo nie są w stanie wszystkiego ogarnąć. Pozdrawiam :)

Sort:  

właśnie tak..
jak to ktoś kiedyś powiedział:
najtrudniejsze są te egzaminy, zdawane ze zwykłej codzienności,
egzaminy z codzienności.. powszedniej, szarej codzienności.

(naprawdę? przebrnąłeś przez całość?
ale się cieszę! dziękuję, że mi o tym napisałeś :)

Ciekawe to było więc się zaczytałem :) wiesz, przebrnąłem to takie słowo trochę na siłe, a mi się bardzo dobrze czytało :) trzymaj się pa :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63362.14
ETH 2592.64
USDT 1.00
SBD 2.80