Moje odpowiedzi na konkurs #pl-filmy

in #polish6 years ago

Filmy ogląda chyba każdy z nas. Czy to dla zabicia czasu, czy poszerzenia swojej wiedzy czy po prostu dlatego, że lubisz jakiegoś aktora :D Dlatego postanowiłem wziąć udział w konkursie na tagu #pl-filmy.

admission-2974645_960_720.jpg

Jaki jest Twój ulubiony film?

Jest kilka tytułów, ale taki, który można oglądać na okrągło to chyba "Sami swoi". Film z lat 70., ale ten humor nigdy mi się nie znudzi. Pan Chęciński świetnie ukazał obraz Polskiej wsi na Ziemiach Odzyskanych po wojnie. A aktorzy - najlepsi tamtych czasów <3

Przy jakim filmie ryczysz jak bóbr?

Wzruszyłem się tylko raz - oglądając "Zieloną Milę", gdy prowadzili niewinnego Coffey'a na śmierć tytułową Zieloną Milą. Film oglądałem po raz pierwszy bardzo dawno, ale chętnie do niego wracam.

Jaką filmową postacią chciałbyś być?

Na pewno jakimś superbohaterem z Marvela (jestem wielkim fanem Thora). Uwielbiam filmy fantasy i science fiction, a obecna grafika komputerowa pozwala uzyskać niesamowite efekty specjalne.

gabriel-2519793_960_720.jpg

Której aktorki nie możesz zdzierżyć na ekranie?

Chyba nie ma takiej. Nikt jakoś specjalnie nie drażni mnie swoją obecnością na planie filmu ani serialu :D

Jaki jest Twój ulubiony aktor?

Ostatnimi czasy świetnie mi się ogląda filmy z Dwayne'm "Rockiem" Johnsonem. Lubię twardzieli. Kiedyś ulubionym aktorem przez długi czas był Jason Statham.

Jaki serial mógłbyś oglądać bez końca?

"The 100" - serial o problemach ludzkości, która przebywała w kosmosie, bo Ziemia nie była zdatna do życia po wojnie atomowej. Póki co 5 sezonów nieustannej akcji. Wiele zwrotów, zagmatwana fabuła i zauważyłem, że reżyserowi brakuje powoli pomysłów, ale serial osobiście trafia w moje gusta ;p

Który film animowany potrafi obudzić w Tobie dzieciaka?

Każdy. Bajki lubię oglądać od dziecka i za każdym razem jak jest jakaś duża premiera idę do kina ze znajomymi :D

alien-722415_960_720.jpg

Jaką aktorkę z radością obserwujesz na ekranie?

Pani Małgosia Socha - świetna aktorka i typ urody, który mi się podoba :D

Który aktor powinien według Ciebie zająć się czymś innym?

Trudno powiedzieć. Różne są gusta i różnym osobom podobają się inne rzeczy. Wolę nie wchodzić w polemikę na ten temat :)

Jaki jest najczęściej oglądany przez Ciebie gatunek filmowy?

Jak już pisałem wyżej fantasy i sci-fi, ale lubię też dobry horror, komedię i filmy historyczne.

Ścieżkę dźwiękową do którego filmu kochasz najbardziej?

Adele chyba nic nie przebije :D

Który reżyser powinien Twoim zdaniem tworzyć w nieskończoność?

Oczywiście Jon Favreau i kolejne filmy na podstawie komiksów Marvela, a z polskiej sceny to pewnie Smażowski, który lubi kontrowersyjne kino ;p

Którego artystę ze świata filmu chciałbyś przywrócić do żywych?

Paul Walker, który paradoksalnie zginął w wypadku samochodowym, a najbardziej znane jego role to te z serii "Szybcy i wściekli", gdzie brawurowa jazda samochodem to dla nich codzienność.

Jaki jest Twój ulubiony czarno-biały film?

Chyba nie mam takiego. Niewiele ich widziałem. Jak byłem mały to gdzieś "Charlie i Chaplin" utkwili mi w pamięci tylko ;p

Jaki film jest według Ciebie największym nieporozumieniem?

Chyba seria parodii "Straszny film". Takiego chłamu zdzierżyć nie mogę.

Który polski film jest według Ciebie najlepszy?

Gangsterski "Weekend" pana Pazury. Również mogę w nieskończoność oglądać.

Jakiej filmowej postaci nienawidzisz?

Chyba Freddy'ego Krugera z "Koszmaru z ulicy Wiązów". Przestraszyłem się tego filmu jako dziecko i jakoś ciężko się przekonać do tej postaci.

Jaka filmowa scena najmocniej utkwiła Ci w głowie?

Ostatnia Zielona mila Coffeya.

Za co uwielbiasz kino?

Za oderwanie się od rzeczywistości i "odmóżdżenie". Czasami warto przestać ciągle myśleć i po prostu patrzeć.

Dlaczego marnujesz swój czas na oglądanie filmów i seriali?

To nie jest czas zmarnowany. Filmami wyrabiamy sobie światopogląd, a oglądając filmy z napisami dużo szybciej uczymy się języków niż normalnie na kursach.

television-remote-control-525705_960_720.jpg

Filmy dużo uczą, ważne jest tylko, żeby rozsądnie wybierać co oglądamy ;p
PILOTY W DŁOŃ!


Grafiki pochodzą z Pixabay

Sort:  

Wielkie dzięki za udział w konkursie :) Bardzo fajnie czytało mi się Twoje odpowiedzi.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54518.65
ETH 2301.02
USDT 1.00
SBD 2.33