Słuchawki mój ranking

in #polish4 years ago

Słuchawki to coś co nienawidzę a jest mi strasznie potrzebne.

Nienawidzę bo ciagle psuje, a są mi potrzebne np jak idę i rozmawiam.

Słuchawek miałem w swoim życiu multum jedne lepsze drugie gorsze
Tutaj wypisze producentów od najgorszych po średni aż po najlepsze nie wymienię jedynie jaki był to model bo jednak nie wszystko człowiek idealnie zapamiętuje.

Lenovo - douszne ciekawy dźwięk koszt 50 zł, wejście nawet całkiem dobre, kabelek długi chociaż cienki, ale nie tak bardzo.
wytrzymały 14 dni po czym lewa słuchawka przestała działać i odpadł plastik łączący głośnik. Po sklejeniu wytrzymały jeszcze tydzień wiec czas 21 dni.
Za mniejsza kwotę to były by całkiem ok ale za 50 zł niestety nie opłacały mi się wcale.

Philips - douszne kupione w Auchanie ciekawy dźwięk, wejście bardzo słabo wykonane, kabelek długi troszkę grubszy po 3 tygodniach wtyczka nie łączyła już z słuchawkami.

Sony - douszne, ciekawy dźwięk bardziej wyrazisty niż w Lenovo, lekko grubszy kabelek.
Wytrzymały 6 miesięcy.
Oczywiście lewa słuchawka przestała działać koszt słuchawek to 45 zł była to cena dobra jak za tego typu słuchawki i wytrzymały dłuższej niż lenovo i Philips

Samsung - douszne, bardzo podobny dźwięk do Sony kabelek identyczne wejście zrobione mniej awaryjnie.
Wytrzymały 1 rok.
Tutaj to już zawodnik wysokiej klasy, mocne wytrzymałe słuchawki, ale musiały poleć oczywiście jak zawsze lewa słuchawka.
Koszt 40 zł bardzo się opłacało warto rozejrzeć się za samsungiem bo dobre robi słuchawki

Apple douszne bardzo wyrazisty dźwięk dużo ciekawiej słychać dana muzykę, w czasie rozmowy mniej szumów. 7pk3cc.jpg
Kabel grubszy niz pozostałe, wejście mniej awaryjne. Wytrzymały: aktualnie korzystam chociaż są na wykończeniu to jest ich 2 rok, niestety koszt 120 zł może odstraszyć większość jednak jak na razie nie znalazłem tak mocnych i dobrych słuchawek.

Bonus
Bezprzewodowe z Netto ( nie pamietam firmy) ciekawy kolor czarny. Świecą na niebiesko.
Działały - 0 minut ( niestety kupiłem awaryjne i nie wytrzymały nawet minuty wiec musiałem oddać)
Bonus 2
Panasonic
Słuchawki douszne- dźwięk podobny do chińskich badziewi, brak mikrofonu. Koszt 40 zł ( do tej pory nie zapomnę jak kupiłem to coś przez pomyłkę)

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63039.96
ETH 2549.01
USDT 1.00
SBD 2.78