Magia sklepów po 2,50 czyli jak zacząłem kolekcjonować oryginalne filmy

in #polish4 years ago

Witam was bardzo serdecznie

gqfq5m.jpg

Od małego kochałem kino, jednak nie zawsze było mi dane mieć dany film na oryginalnej płycie, ceny bywaly na prawdę wysokie a wiadomo nowość na DVD kosztowała w granicach 39 zł.

Na ratunek przyszedł sklep wszystko po 2,50 gdzie odkryłem prawdziwa kopalnie filmów na DVD.

ke6sgu.jpg

(Zdjęcie poglądowe z internetu by mieć rozeznanie jak to wyglądało)

Moja kolekcja może nie jest duża ale ma kilka ciekawych tytułów, wiem, ze w tej chwili DVD jest warte tyle co rolka do papieru, ale zbierałem to 4-5 lat temu gdzie jeszcze miała ostatnie podrygi.

Pamietam jak kiedyś poszedłem do sklepu „ wszystko po 2,50” i zobaczyłem Harrego Pottera wszystkie części, nie wierzyłem ze za każdy film tylko 2,5 i nie kupiłem.

Jakiś czas później znów poszedłem i tym razem mnie skusiła cała trylogia Batmana Nolana i jakie było moje zdziwienie jak Mroczny rycerz Powstaje to była wersja dwupłytowa, od tamtej pory chodziłem minimum raz w tygodniu by zobaczyć czy coś nowego doszło czy jednak wszystko wykupili.

Po jakimś czasie cena 2,50 została podniesiona do całych 2,99 ale na to jeszcze mogłem sobie spokojnie pozwolić hehe

Z ciekawych rzeczy jeszcze trafiłem na 1 sezon Brzyduli ( polski serial) to babcia kiedyś miała co oglądać.

U mnie w Myszkowie był tylko jeden tego typu sklep gdzie prócz filmów można było kupić za 2,5 perfumy i inne dziwne rzeczy których lepiej nie ryzykować.

Największy moim zdaniem był w Katowicach tam jak raz byłem to ogrom filmów ze ciężko było przejrzeć wszystko, komedie, horrory i wszystko inne.

Pamietam że wtedy kupiłem film na blurey przyrodniczy za 5 zł i tyle z moich filmów na takim nośniku hehe.

Pamietam jak raz poszedłem do sklepu po 2,5 a pani powiedziała ze już dostaw nie będzie bo likwidacja sklepu kurczę poczułem żal bo tyle filmów mnie ominęło można rzec ze zaczął mi się syndrom zbieractwa, ale warto było może te filmy teraz są nic nie warte ale fajnie mieć oryginały.

Niektóre jeszcze mam w folii ( takie dziwne zboczenie ze nie wszystko rozpakowuje, tyczy się to książek filmów i komiksów po prostu musi nadejść na nie odpowiednia kolej)

Muszę wspomnieć ze raz byłem chory to siostra kupiła mi filmy i przywoziła by moja kolekcja rosła i rosła hehe.

Szkoda ze nośnik jest już prawie martwy i teraz spokojnie można film oryginalny kupić w biedronce za 5 zł a sklepy po 2,5 zniknęły już se świata tanie a dobre.

Wiele filmów mam tez z wypożyczalni ale mnie to tam nie ruszało płaciłem 2,5 i otrzymywałem pełnoprawny produkt oczywiście zdarzało się tak ze w całej tej kupię filmów były połamane pudełka ale jeśli się kocha kino to się przymyka oko hehe.

Pewnie i u was były tego typu sklepy po 2,5 gdzie mogliście kupić wszystko ( chociaż wiele z tych rzeczy psuło się zaraz po wyjściu ) i filmy czy muzykę :)

Taki trochę post sentymentalny hehe.
Od zamknięcia sklepu moje zbieractwo zostało wyleczone może to i dobrze.

Mam dosłownie każdy gatunek ( prócz erotyki )

Chyba najbardziej cieszy mnie anime Grobowiec Świetlików ( świetne wojenne anime), czy Ghost in The Shell ( 1 sezon) , ale tez jest wiele filmów polskich czy horrorów, czy dramatów dla każdego coś dobrego, dziś odkurzyłem kolekcje to zdziwiłem się ze tyle perełek mam w swojej kolekcji hehe ale to fajnie :)

Pamietam ze wszystko co nie było filmem to się rozpadało w moich rękach po około dniu wiec po jakimś czasie przestałem kupować cokolwiek innego niż filmy

Podzielcie się czy i wy coś zbieraliście z tego typu sklepów :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63006.79
ETH 2456.26
USDT 1.00
SBD 2.59