Sort:  

Dziękuję za zgłoszenie mojego posta, chociaż mam z nim pewne problemy, bo nie mogę zamieścić jego drugiej części i od strony technicznej wyszedł chyba najsłabiej ze wszystkich do tej pory :)

Na 99% tak jest. Limit tekstu to 65 kilobajtów, ale bardziej chodzi o ilość obrazków. Tekst mogę dodawać, a przy próbie dodania kolejnego obrazka wyskakuje błąd. Jednak to chyba nie najlepsze miejsce do rozmowy o takich sprawach :)

Co do motywacji to jak na razie mi jej nie brakuje. Lubię to robić, co prawda czasem jestem leniwy i robię sobie przerwy, ale Wóz Drzymały jest pośród moich projektów tym, który daje mi najwięcej satysfakcji :) Poza tym, nie robię tego dla zysku :) Dosłownie wczoraj, skontaktował się ze mną jakiś przypadkowy czytelnik mojej strony i zadał pytanie ile zarabiam na prowadzeniu mojej strony. Kiedy odpisałem mu, że -160 zł rocznie, bo tyle kosztuje hosting, zapytał "to po co to robić?". Ludzie nie potrafią zrozumieć, że można robić coś nie tylko dla zysku ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59588.19
ETH 2572.25
USDT 1.00
SBD 2.50