koparka kryptowalut - działa na każdym komputerze!!

in #polish7 years ago

Jeśli do tej pory myślałeś, że wydobywanie kryptowalat wymaga posiadania drogiego sprzętu - byłeś w błędzie!



Jest prosty program - MinerGate, który wykorzystuje zasoby procesora i/lub karty graficznej Twojego komputera.

Jak to działa?

Sam proces kopamia kryptowalut przy pomocy programu jest bardzo prosty: rejestrujesz się na stronie, potwierdzasz email, pobierasz aplikację na swój komputer lub smartphona. Po zrobieniu tych 3 rzeczy - możesz zaczynać.

Masz 2 opcje:


  • smart miner - program automatycznie wybierze kryptowalutę, której wydobywanie jest w chwili obecnej najbardziej opłacalne
    mg1.JPG

  • miner - sam wybierasz, którą kryptowalutę/waluty chcesz wydobywać.

mg3.JPG

Czy to jest w ogóle opłacalne?

Ciężko to stwierdzić, ponieważ wszystko ma znaczenie - Twój sprzęt, ilość urządzeń, które chcesz wykorzystywać do kopania, to, czy polecasz program znajomym, oraz najważniejsze - kurs walut. Np.: Monero kosztuje dziś ok 40$. A jutro? Kto wie? ;)

Jeśli dotrwałeś do tego miejsca, zostaw po sobie znak w postaci upvota, oraz komentarza - jest to dla mnie bardzo ważne i motywujące :)
Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z MinerGate będę wdzięczny, jeśli użyjesz mojego linku: Link do MinerGate

Jeśli masz jakieś pytania - pisz śmiało!!

Sort:  

Używałem przez chwilę do testów. Po restarcie kompa i zalogowaniu miałem wszystko wyzerowane. Poza tym nie pamiętał mi wyniku z Androida. Nie polecam. Ale głos dam.

U mnie działa w miarę dobrze(raz mi się wyzerowało, ale tylko na chwilę, poźniej wszystko było ok). Też nie liczę na to, że będzie to moje główne źródło utrzymania, ale jak już coś robię na komputerze, to wychodzę z założenia, że lepiej kopać niż nie :)
Dzięki, to wiele dla mnie znaczy!

Na MG nie osiągniesz takich rezultatów jak na Claymore. Jeśli będziesz miał problem mogę pomóc z konfiguracją.

Jeśli chcesz kopać - inwestuj w koparki. Stacjonarki i lapki nie nadają się do kopania :)

Tak wiem, pierwszy grubszy hajs ze steemit leci właśnie na koparkę :) wczoraj omawiałem z kolegą jaki sprzęt będziemy kupować i nawet mamy 2 sensowne pomysły. Masz może w tym jakieś doświadczenie? Btw, nie wiem jak masz na imię :)

ZET na forum.bitcoin.pl do nich się zgłoś

Lepiej samemu poświęcić 2-3 dni na konfigurację niż przepłacać kilka tyś złotych. Rocket science to nie jest.

Kopać -kopie, ale wypłacić się nie da. Próbowałem w DASH, bez rezultatu.

Można kopać na samym CPU korzystając z udostępnionego przez MinerGate w zakładce "Supported miners" programu "Claymore CryptoNote Windows CPU Miner". Na tej stronie dostępne są również pliki konfiguracyjne do tego programu, które wybierasz w zależności od tego jaką kryptowalutę chcesz kopać.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64167.02
ETH 2769.14
USDT 1.00
SBD 2.67