You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podsumowanie: Miesiąc na Steemit | A month on Steemit - How much I earned on Steemit

in #polish7 years ago (edited)

Dzięki :)
ja "złomem" bawię się hobbystycznie :) Mówię ludziom na około że zbieram elektro śmieci i mi przynoszą :)
Ja sobie wyciągam wolnym czasie z tego pozłacane styki :) [może kiedyś uda mi się sprawdzić ile czystego kruszcu z tego wyjdzie] a całą resztę raz w roku oddaje jak są zbiórki takich odpadów a w zamian za to dostaje rośliny do ogrodu :)

Sort:  

Fajne hobby, no i masz roślinki. Zacznij wyciągać miedź, na dzień dzisiejszy około 20 zł. kilogram. Zerknij na to jak masz złom komputerowy może przyda ci się i zarobisz bez wyciągania ze sprzętu styków.
http://www.zbieracz-warszawski.pl/pl/5/cennik_skupu/

mnie z tego nie kręci tak kasa/zysk jak kombinowanie - samo doświadczenie zrobienia czegoś nowego/innego - typu jak ze styków "wyciągnąć złoto" , jakich kwasów użyć , co z czym zmieszać itp - nowe doświadczenia/nowa wiedza.

No fajny pomysł, tylko uważaj podobno to trochę niebezpieczne

zgadza się, niebezpieczne. Spoko spoko jeszcze sporo muszę uzbierać żeby miało fajny efekt :) teraz mam 293 g styków :) jak uzbieram 1 kg to wtedy dopiero chce "bawić" się kwasem.

To czekam na post z tej "zabawy"

Ja tez z chęcią to zobaczę, ciekawe

Tematy bardzo dobrze mi znane. Ja uwielbiłem rozkręcać silniki i robić segregacje na metale a jaka frajda że zarobiłem z niczego. Pamiętam że platynę można był wyciągać z części samochodowych. Kolejna rzecz co mnie interesowało i jeszcze zaglądam po niektórych stronach popatrzeć co wytargali -magnesem neodymowym z wody (złom). Zawsze chciałem uprawiać Eksploracje podwodną :(

mi się marzyło z wykrywaczem metalu chodzić :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60708.09
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.58