You are viewing a single comment's thread from:

RE: Porozmawiajmy o Kryptowalutach

in #polish6 years ago

No podniosłeś mnie na duchu troche :)
Też zainwestowałem pare groszy w krypto w okresie kiedy była dośc znaczna górka i technicznie rzecz biorąc jestem troche w plecy. Jak sie widzi takie spadki to człowiek zaczyna mieć doła i zaczyna myśleć czy rzeczywiście dobrze zrobił. Mimo wszystko nie sprzedałem jeszcze (cały czas brutalnie trzymam sie zasady by nie sprzedawać ze stratą), a takie filmy jak ten mocno do tego motywują.

Dzięki za film !

Sort:  

Dlatego w krypto powinno się "inwestować" tylko to co nie jest potrzebne teraz (i ewentualnie można stracić). Gdy pojawią się spadki to nasz głowa pracuje zupełnie inaczej. Zamiast myśleć: "kurde, ale straty", myślimy np. "no to zamroziły mi się pieniądze" i nic wielkiego to dla nas nie znaczy. Po prostu wiemy, że zysk będziemy kasować dopiero za jakiś (bliżej nie określony) czas, a nie już za moment, ale tak czy siak, nie jest to dla nas sprawa "życia i śmierci" ;)

Tia, właśnie wiem ale kusi by próbować jakoś odrabiać straty (czyniąc je jeszcze większymi) a jednak najlepszą rzeczą jaką można zrobić to zostawić w spokoju :D

Zostawić w spokoju i ewentualnie dokupić jak mocno spadnie ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58576.55
ETH 2982.45
USDT 1.00
SBD 3.71