Urodzinowe strzelanie

in #polish6 years ago (edited)

IMG_20181003_125545_464 (1).jpg

zdjęcie wykonane w trakcie strzelania z polskiej produkcji karabinu Beryl. Można być naprawdę dumnym z rodzimej produkcji

Ognia!

Ostatnio, w dniu moich urodzin, otrzymałem bardzo ciekawy prezent jakim było zabranie mnie na strzelnice. Wcześniej miałem już miałem styczność ze strzelaniem ale to było w trakcie zasadniczej służby wojskowej w 2005r i nie ukrywam, że było to jedno z moich ulubionych zajęć w tamtym czasie a na samą strzelnicę chodziliśmy dość często w przeciwieństwie do tego co słyszałem z opowieści kolegów. W wosjku uczyłem się strzelać jedynie z KBK AKMS - czyli popularnego Kałasznikowa ze składaną kolbą.
Na urodzinowym strzelaniu miałem okazję postrzelać z kilku rodzai broni. Zarówno broń krótka w którą wchodziły 3 pistolety (sportowy, glock 17, Colt M1911) pistolet maszynowy Glauberyt, shotgun oraz broń długa AK 47 i polskiej produkcji Beryl.
received_1910093509297049.jpeg

jak widać coś tam jeszcze zostało, a to zdjęcie akurat jeszcze wykonano przed ostatnim strzelaniem z Beryla gdzie były headshoty.

Każda broń jest inna, ale każda ma w sobie coś wyjątkowego i gwarantuje osobne wrażenia. Tutaj nie ważne jest czy celujesz za pomocą muszki i szczerbinki, czy też przez celownik jakim jest kolimator ale w momencie kiedy już naciśniesz na spust dopiero zaczyna docierać do Ciebie, że to naprawdę nie jest żadna zabawka a jedna z nielicznych rzeczy, która pozwoli CI przetrwać na polu walki.

Sort:  

Zazdro - ja na strzelnicy tylko glock i skorpion (jeżeli dobrze pamiętam) - czyli nic powyżej 9mm. Z takiego kałasza chętnie bym postrzelał :)

Jest moc, w wojsku miałem nocne strzelanie serią, a na strzelnicy tylko pojedyncze ale odrzut robi robotę i czuć, że w tym karabinie jest moc ale jakoś najbardziej leżał mi ten Beryl. Nie wiem czemu ale może dlatego, że naszej produkcji ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62471.79
ETH 2621.42
USDT 1.00
SBD 2.56