Rap W Polsce II etap konkursu

in #polish6 years ago

Siemanko wszystkim,

ostatnio nie miałem za wiele czasu na Steemitowanie ponieważ mnóstwo czasu pochłonęła mi praca i jakby tego było mało na spontanie wypadł mi całkiem udany koncert w Modlinie do którego miałem naprawdę niewiele czasu na to aby się przygotować, to chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych oraz tych którzy mi kibicują, że zakwalifikowałem się do drugiej edycji konkursu RWP 2018.

odnośnie wcześniejszego wpisu oraz mojego konkursowego wideo możecie dowiedzieć się więcej z tego wpisu
https://steemit.com/polish/@kalikalejawp/rap-w-polsce-etap-i-2018

A tymczasem zostawiam wam taką zajawkową zwroteczkę i dam info kiedy będę wiedzieć coś więcej na temat drugiego Etapu. Trzymajcie kciuki, subskrybujcie kanał i udostępniajcie dzięki czemu będę mógł dotrzeć do większej ilości swoich odbiorców. Pozdro!

Sort:  

W takim razie Gratuluje i powodzenia życzę.

Dzięki Wielkie!

Super! Trzymamy kciuki, powodzenia !

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94