Klip do drugiej edycji konkursu RAP W POLSCE gotowy!

in #polish6 years ago (edited)

wiadukt 10.png

Witam wszystkich!

W ostatnim czasie udało mi się zrealizować kilka projektów, którymi chciałbym się z wami podzielić.

Jakiś czas temu na moim kanale YouTube, jeden z moich widzów napisał mi w komentarzu pod jednym filmem, że chciałby zobaczyć mnie w drugiej edycji konkursu "Rap W Polsce" Z początku nie byłem przekonany do tego aby w ogóle startować w jakimkolwiek konkursie, ale w późniejszym czasie, stwierdziłem, że całość potraktuje w formie zabawy a czy wezmę udział zadecydują moi widzowie z kanału YouTube, dla których stworzyłem ankietę na końcu jednego z moich vlogowych filmików.

No to do dzieła!

Aby wziąć udział w konkursie, należy nagrać zwrotkę pod jeden z dostępnych bitów, nagrać krótkie video (może być proste byleby swoje a nie tzw. mashup) do którego należy załączyć intro i logo konkursu oraz wysłać całość na maila. Tak się złożyło, że pod jeden z bitów idealnie podpasowała mi pierwsza zwrotka z utworu pt. "Człowiek z gruzu" którego tekst już zamieszczałem wcześniej na Steemit.

Scenariusz, realizacja, całość - PETARDA! :D

Zwrotkę nagrałem w ostatnią niedzielę podczas sesji w domowym studiu kolegi.

chcesz wiedzieć co jeszcze powstało w niedzielę? Niespodzianka na końcu wpisu!

pociąg0.png

Nie mieliśmy dużo czasu na prace ze scenariuszem, gdy okazało się, że operator akurat miał wolne na drugi dzień, bo jest mocno zapracowany ostatnio, ale wyszło nam coś konkretnego i będziecie już mogli zobaczyć niebawem na waszych ekranach. Sam klip prawdopodobnie ukaże się w tą sobotę, ale uchylę rąbka tajemnicy wrzucając kadry z ostatniej produkcji. Muzyka, tekst i dynamiczne wideo z ciekawą fabułą pasują do siebie jak puzzle.

wiadukt 20.png

Dla tych co wytrwali do końca :)

Zapraszam do sprawdzenia najnowszego utworu pt. Fatamorgana

Sort:  

Weekend był zapracowany, ale efekt jest.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97