Kimkolwiek Jesteś.....

in #polish6 years ago

Screenshot (38).png

Kiedy po raz pierwszy usłyszałem bit do tego utworu jak wybieraliśmy muzykę na nasz krążek, przeszły mnie ciary i wiedziałem, że będzie to wyjątkowy utwór do którego koniecznie trzeba zrealizować wideo...

Kimkolwiek Jesteś......

Tak został zatytułowany nasz utwór i tak tak samo planowaliśmy nazwać nasz drugi, wspólny album nad którym zawiesiliśmy prace. Jeżeli chodzi o sam teledysk, to został on zrealizowany w Wielkiej Brytanii i Polsce. Dużą rolę odegrali koledzy, którzy grzecznościowo zechcieli wziąć udział, dzieląc się jednocześnie z nami własną pasją. Wszystkie stroje i rekwizyty są ich własnością, więc tym bardziej miało to dla nas szczególne znaczenie, że możemy połączyć siły i zostanie przy tym pamiątka na lata w postaci dobrego utworu z wideo. Oczywiście było to jedna z moich początkowych produkcji z której byłem naprawdę dumny. Wietrzna i zmienna pogoda nadała niepowtarzalnego charakteru podczas kręcenia ujęć na polu walki.

Screenshot (39).png

silny wiatr spowodował efektowne zdjęcie peleryny u jednego z wojowników

Wiem, że dzisiaj zrobiłbym zdecydowanie lepszy obraz ale pomimo to czuje do tego teledysku i samego utworu ogromny sentyment. Uważam, że po dziś dzień jest to jedna z najlepszych naszych produkcji dzięki której zdobyłem kolejne i niezwykle ważne doświadczenie podczas realizacji klipu.
Screenshot (43).png

Jeden z kadrów po zakończeniu walki, ale nie martwcie się, wszyscy są cali i zdrowi

Screenshot (41).png

Kolejny kadr z drona nad polem walki

Screenshot (40).png

A tu ciekawostka, porzucony wrak zaraz za Trent Parkiem w Londynie. Poznajecie co to za auto?

Jeżeli jesteś ciekawy efektu i nie miałeś okazji posłuchać ani zobaczyć to poniżej zamieszczam link do utworu zamieszczonego na moim kanale.

Jeżeli chcesz mnie wspierać, być na bieżąco i pomóc mi w dotarciu do większej ilości odbiorców subskrybuj mój kanał YouTube https://bit.ly/2vrCFgi
Dzięki i do zobaczenia wkrótce!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63099.62
ETH 2555.59
USDT 1.00
SBD 2.83