"Człowiek z gruzu" z oficjalnym video!

in #polish6 years ago

Screenshot (33).png

Kadr z oficjalnego video

Siema wszystkim!

Jakiś czas temu wspominałem wam o tym, że postanowiłem wystąpić w konkursie II edycji RAP W POLSCE 2018 do którego postanowiłem nagrać jedną ze swoich zwrotek utworu pt. "Człowiek z gruzu" gdzie tekst do samego utworu, zamieszczałem już wcześniej na Steemit. Z początku podchodziłem do tego sceptycznie ale w ostateczności dałem się do tego przekonać, m.in. przez ankietę z mojego YouTubowego kanału, którą zorganizowałem z inicjatywy jednego z widzów, który zostawił mi pod jednym numerem komentarz, że z chęcią by mnie tam zobaczył. Oczywiście nagrałem zwrotkę konkursową do której również trzeba było zrealizować video do którego zamieszczam tutaj link jeśli ktoś jeszcze nie widział

zawsze możecie mnie wesprzeć


Screenshot (35).png

Sam utwór już w pełnej wersji postanowiłem nagrać nieco wcześniej kiedy zobaczyłem jak ktoś zaczął trollować moje statystyki konkursowego video. Dlaczego tak uważam? Wystarczy nieco głębiej przejrzeć pozostałe zwrotki aby wyciągnąć wnioski.

Widocznie kogoś boli, że mógłbym gdzieś dalej się dostać... ale nie chce mi się więcej na ten temat zbytnio rozpisywać.

Generalnie zmotywowało mnie to do tego, że szybciej została nagrana wersja oryginalna, która miała powstać po ogłoszeniu wyników pierwszego etapu konkursu, do której również zrealizowałem video podczas ostatniego wypadu.
Screenshot (34).png
Screenshot (31).png

Która wersja według was wypadła lepiej? Piszcie w komentarzach jestem ciekawy waszej opinii.

Sort:  

Pierwsza wersja dla mnie smutniejsza, taka daje do myslenia.. przypomina mi takie stare dobre rapowe utwory..
Druga wersja ciut za glosny bit. Na plus wokal pani, uwielbiam glosik w tle. Bardziej lajtowy.
45/55 na drugi:-)

Generalnie sprawa samego brzmienia to sprawa sprzętowa i że sam miksuję nie mając doświadczenia na tzw czuja bez odpowiednich warunków ale jak już wiadę na studio pro to będzie to. Ale właśnie chodziło mi o sam klimat. Jest git, dostałem nowy bit więc wkrótce coś wleci

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55