Być sobą - Nowy utwór już na moim kanale YouTube!

in #polish5 years ago

Zapraszam was do sprawdzenia najnowszego utworu, który pojawił się już na moim kanale YouTube!

Lyrics

Kocham ten kraj i kocham to miejsce...
Jestem tu ciałem duszą i sercem...
Ludzie tutaj zasługują na więcej...
A emigrują w pogoni za szczęściem...
Tam gdziej życie lżejsze i lepsze...
Nie dziwię się wcale że część wracać nie chce...
Nie chcą być wiecznie, nękani przez presję...
Czekać niepewnie aż w końcu coś pęknie...
Bierzesz los we własne ręce...
Kiedy zrozumiesz, że czas upływa a do życia masz jedno podejście...
Z ulgą odetchniesz, ciężkim powietrzem...
Idę po mieście, patrzę na wszystko i mówię do siebie jest pięknie...
Chciałem zostawić to ale uległem tej pasji, która jest silniejsza ode mnie i teraz już wiem, że siedzi to głębiej jak symbiont piszący za mnie poezję...

ref. I nie chce nic innego aby być sobą na słowo...
Nie potrzebuje nikogo, kto będzie zerkać złowrogo...
Tu obok, ja to ja a nie marka czy logo...
Nie potrzebuje nikogo by by by iść swoją drogą...

Wbijam pod prysznic, zmyć brudne myśli...
Lodowata woda mój umysł czyści...
Uwalnia od smutku, gniewu, nienawiści...
Żeby nie zamknąć się całkiem na innych...
Niektórym wystarcza nic dodać nic ująć...
I tak to ujmując, tu niewielu się bogaci kiedy reszta umiera, nawet nie próbując...
Między snami, emocjami, realiami lawirując...
Coś jakby strach mamy pod skórą...
A łowcy polują, podając pawulon...
Szampana nie piją Ci co nie ryzykują...
I chcieliby mieć wszystko a nie mają nic...
Do lepszego jutra zatrzaskują swoje drzwi...
Latali wysoko dziś nie mają dokąd iść...
Tylko ja i muzyka w mig...
Moje serce bije w bit...
Inaczej nie potrafię żyć...
A Tutaj jestem sobą, nie chce nikim innym być...

Sort:  

Wrzucaj na dsound, rozdają głosy tak jak dtube. Poczytaj o nich.

Dużo tam numerów już powrzucałem, ale jakiegoś szału nie było, chyba że coś ostatnio się u nich zmieniło. Dzięki za uwagę :)

Obserwuje jednego gościa i co chwilę dostaje ok 7-10$ głos.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70455.47
ETH 3561.82
USDT 1.00
SBD 4.71