Gra dzięki, której możemy zarobić DOGEcoin

in #polish6 years ago

Poszukując metod na zarobek poprzez gry trafiłem na taką, która niewielkim wysiłkiem daje możliwość zarobienia DOGEcoin. Zarejestrowałem się na stronie sweetdoge i zacząłem sprawdzać jej działanie. Po zalogowaniu zauważyłem, podział konta na dwie części: część do zakupu budynków na stronie (czerwona strzałka) oraz część przeznaczona do wypłaty (czarna strzałka).

sweetdoge.jpg

Na start otrzymałem 300 coin na koncie do zakupu budynków. Pozwoliło to na zakup dwóch podstawowych budynków. Każdy budynek generuje pewną ilość monet, które są dzielone na konto do zakupów i do wypłaty.
Na stronie jest 7 budynków jakie można kupić, 6 budynków produkuje monety, które są dzielone na dwa konta, natomiast ostatni budynek produkuje monety, które w całości są przekazywane na konto do wypłaty.

budynki1.jpg

budynki2.jpg

Każdy budynek ma określona pojemność i zbiera monety przez 24 godziny. Po odebraniu monet czas 24 godzin liczy się od nowa, dlatego najlepiej odbierać nagrody 2 razy dziennie. Strona umożliwia dokonywanie wpłat i wypłat. 100 monet na stronie odpowiada 1 DOGE. Dodatkowo przy wpłacaniu depozytu na konto o określonej wartości otrzymujemy bonus jak podano na zdjęciu poniżej.

bonus.jpg

Strona nie wymaga poświęcania dużej ilości czasu jak w przypadku większości faucetów.
Osoby zainteresowane zapraszam do zarejestrowania: http://www.sweetdoge.com/index.php?ref=526

Sort:  

Jakieś potwierdzenie wypłaty? Mało zachęcający wpis :/

Czego uważasz, że brakuje w tym wpisie, aby bardziej zachęcić?

Potwierdzenia wypłaty

Nikt nie lubi przyznawać się do błędu, jednak aby być uczciwym wobec siebie i Was muszę to zrobić. Strona jak najbardziej działa, jednak po około miesiącu oczekiwania na wypłatę jeszcze się jej nie doczekałem, po tym uważam, że ta strona jest SCAMEM. Odradzam rejestrowanie się na tej stronie!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95