Sort:  

Pamiętam dokładnie to nagranie w lubelskiej 'Chatce Żaka'. Przesadziłem poprzedzającego wieczoru z 'dobrym humorem' i w dniu nagrania nie miałem czym śpiewać, moje gardło mimo fachowej opieki Medycyny Lubelskiej (Ci co trzeba dobrze wiedzą o kogo mi chodzi :D) zupełnie odmówiło współpracy :D Brawa dla realizatora dźwięku, Piotra Bańki, za perfekcyjny mix!

Naprawdę? Dobrze, że napisałeś bo inaczej bym się nie zorientowała :P

:P

Pokaż wskazania alkomatu na dowód w sprawie!

Był zepsuty :)

Czy się zepsuł w trakcie badania?

Byłam na tym nagraniu i niestety, ND całkowicie mija się z prawdą! Brzmiał doskonale, co widzieli i słyszeli wszyscy, którzy tam byli! Jedyna niedogodność, jaka tam się zdarzyła, to ta spowodowana brakiem klimatyzacji i co się z tym wiąże, niemiłosiernym gorącem :(. To mogło dokuczyć, ale nie aż tak, jak to ND utrzymuje :)
Poza tym... kto widział to DVD zauważył, że dźwięk jest "aż za dobry", co nie bardzo się przysłużyło nagraniu. "Za dobrze" nie jest dobrze. Moim zdaniem oczywiście ;)

A to jak spędzaliście czas przed i po nagraniu... No tego to już (poza Wami) nie wie nikt.

Było wesoło :D

Pewnie tak... Sądząc po tym w jakim towarzystwie odjechaliście, to na pewno ;)

UPS... ktoś to pamięta????

Przeczytaj początek "Pamiętam dokładnie to nagranie w lubelskiej 'Chatce Żaka'..." No to chyba pamiętasz?

No, ja tak :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63030.98
ETH 2594.62
USDT 1.00
SBD 2.74