Zdania niedokończone... KONKURS #pl-blog

in #polish6 years ago

Hej, jestem pierwszy raz na #pl-blog :D Oto moje odpowiedzi w zabawie u @rozku!

-Utwór mojego życia to... System of A Down-Lonely day, Metallica- Nothing else matters, to pierwsze utwory, które przyszły mi na myśl mimo, że nie słucham ich zbyt często. Jednak od bardzo dawna czuję nieraz potrzebę by ich posłuchać. Kiedyś w kółko, dziś już mniej, ale mam do nich sentyment.

1.jpg

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to... Ser!

2.jpg

-Podróżowanie to dla mnie... Przygoda, zdjęcia, ciągły ruch, zmęczenie...

3.jpg

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę... Król Lew

4.jpg

-Gdy mi smutno, to... ide po ser :D

2.jpg

-Książka, która zmieniła moje życie to... Jeżeli jakakolwiek je zmieniła to Biblia- spowodowała, że przestałam chodzić na religię.

66.jpg

-Mam ciarki, gdy... W pokoju obok cichną śmieszki dzieci :O

7.jpg

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez... przyrody, miłych widoków, aparatu i wygodnych butów...

8.JPG

-Mój dom marzeń to... Taki w którym będę tylko ja, mój facet, nasze dzieci i nasze psy. Duży ogród, taras, grill basen i importowane palmy...

9.jpg

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem... Zdechły pies.

10.jpg

-Mój szacunek wzbudza... Bezinteresowność, szczerość, poświęcenie, troska.

11.png

-Góry są dla mnie...pięknem natury.

12.jpg

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to... Mój dom marzeń

9.jpg

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak... Sytuacja gdy na 3 minutki zostawiłam dzieci same z psem, wróciłam i cała trójka wyglądała jak po wybuchu tęczy (małe wymalowały siebie i psa lakierami), gdy mnie zauważyły podbiegły i jedna przez drugą krzyczała „mamo to AŁ”(pies) :D Z dziewczyn lakiery zeszły, z psa nie do końca.

14.jpg

-Najprzyjemniejszy zapach to... Mokry pies <3

15.jpg

-Chciałbym aby ze świata zniknęło... Kłamstwa, złośliwość, fałszywość.

16.jpg

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to... Dzień narodzin córek <3

17.jpg

Sort:  

Bliźniaczki! Gratuluję! Uwielbiam bliźniaki. Szkoda, że nie były mi dane. Moja córeczka nie byłaby sama.

Gratuluję wzięcia udziału w konkursie:)

Dziękuję :) To prawda, to cudowny widok jak male zajmują się same sobą, razem się bawią "rozmawiają" lub najczęściej biją :D

Ja też gratuluje ci kochana a marzenia się spełniają pamiętaj o tym jeszcze wszystko przed tobą .........

Duuuuużo tego sera :)
Witamy w konkursie i pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59911.66
ETH 2306.14
USDT 1.00
SBD 2.49