Świąteczna wioska Steem

in #polish6 years ago (edited)

Z okazji świąt chciałabym zaprezentować wam wszystkim coś nad czym pracuje już od dłuższego czasu w świecie Steem.
Budowanie tego zajęło mi bardzo wiele dni i dało dużo satysfakcji. Może nie wygląda to najlepiej... jednak bardzo dobrze działa i zostało zbudowane przy ogromnym nakładzie pracy.

1.png

Wioskę tworzyłam od podstaw całkowicie sama. Wyrównałam wzgórze, posadziłam drzewka, zbijałam drzewka, budowałam domki, zdobywałam różne itemki, musiałam przejść na prawdę wiele kilometrów by zdobyć kaktusa, dużo piasku, drewno drzewa dżunglowego i kakao, a to wszystko po to by uzyskać barwniki do szkła i wełny oraz składniki do świątecznych ciasteczek.

Stworzyłam i zniewoliłam bałwana by wykorzystać go do produkcji śnieżek z których utworzyłam bloki śniegu, z których utworzyłam pokrywe śnieżną na górze.

Zrobiłam pola uprawne i wciąż ich doglądałam. Gdzieś pomiędzy budowaniem, zaśnieżaniem a ścinaniem drzew zajmowałam się dyniami, pszenicą, ziarnami kakao, trzciną cukrową. Rozmnażałam krowy i kury, by zdobyć jajka i mleko. To wszystkie składniki potrzebne na ciastka i ciasto świąteczne.

Oczywiście mam też składniki potrzebne na świąteczna zupę grzybową i barszcz czerwony.


Świąteczna wioska Steem składa się z kilku budynków, kilku pól i kilku zgród.
Najważniejszym budynkiem w wiosce jest oczywiście dom Świętego Mikołaja, który ma duży cieplutki kominek i kuchnię w której tworzy się świąteczne wypieki po zebraniu składników z domków elfów. Znajdziemy tam placki dyniowe, ciasteczka oraz duże ciasta.

kominek.png

kuchnia.png

Na pierwszym piętrze domu Świętego Mikołaja jest jego sypialnia z ogromnym łóżkiem i dwa balkony- jeden mały z widokiem na wioskę, drugi większy z widokiem na zieloną dolinę.

sypialnia.png

Na poddaszu tego domu znajduję się sypialnia dla jedenastu elfiątek, które są jeszcze za małe by pracować więc całymi dniami czytają baśnie świąteczne i bawią się na dworze rzucając w siebie śnieżkami lub odwiedzając zwierzęta.

elfiatka.png

W salonie Świętego Mikołaja jest przepiękny czerwono-zielony dywan, okna zarówno w domu Świętego Mikołaja jak i w domach elfów również są czerwono-zielone, a łóżka elfiątek są we wszystkich kolorach tęczy. To wszystko dzięki współpracy elfa, który zbierał materiały na barwniki oraz piasek na szyby i elfa owcarza.


W wiosce znajduje się 9 domków elfów, każdy elf odpowiada za inną sferę potrzebną do pracy wioski.
Są to:

1. Domek Elfa leśnika.

leśniczy.png

Dogląda on drzewek, zajmuje się sadzonkami, ścina drzewa, tworzy deski, patyki, stoły, skrzynki, schody, płotki, miski do zup i inne.

2. Domek barwnikarza.

barwnikarz.png

To on przemierzał świat w poszukiwaniu kwiatków na wszelkie barwniki, on mieszał barwniki by wytworzyć nowe kolory, on tysiące kilometrów od wioski znalazł kaktusy i to on zebrał piasek na przetopienie na szyby. Elf ten też zabarwił szkło i wełne od elfa owcarza, stworzył piękne dywany i różnokolorowe łóżka dla wszystkich elfów, elfiątek i samego Świętego Mikołaja.

3 i 4. Domek elfa owcarza i domek elfa jajcarza.

owcarz.png

Owcarz karmił, rozmnażał i strzygł owcę.
Jajcarz karmił, rozmnażał i zbirał jaja od kur.

5 i 6. Domek elfa grzybiarza i domek elfa górnika.

grzybiarz.png

Oba domki wykute w skale.
Elf grzybiarz w zaciemnionym pokoju w swoim domku hodował i zbierał grzyby. Po dostawie miseczek od elfa leśnika gotował zupę grzybową dla całej wioski.
Elf górnik w pocie czoła wydobywał dla mieszkańców wioski wszelkie potrzebne minerały oraz bruk, z którego zbudowane są domki elfów. On też przynosił do wioski to co najważniejsze- węgiel.

7 i 8. Domki elfów rolników.

rolnik.png

To oni zajmowali się hodowlą pszenicy do karmienia zwierząt i do ciast; burakami na barszczyk, trzciną cukrową na cukier do ciast, ziarnami kakao do ciastek i dyniami do placków.

9. Domek elfa mleczarza.

mlecarz.png

On dbał o krówki, karmił je, rozmnażał i doił.


Tak jak i w mojej wiosce tak i w naszym prawdziwym świecie Steem każdy robi swoje, ale wszyscy jesteśmy sobie potrzebni...

Bo po co mielibyśmy pisać skoro nikt by tego nie czytał? Po co mielibyśmy komentować, skoro nikt by nam nie odpowiedział? Po co mielibyśmy upvotować, skoro nikt by się nie postarał o dobry post?

Niech każdy z nas robi swoje, ale nie zapominajmy o współpracy i dobrej wspólnej zabawie. Wszyscy jesteśmy tu dla siebie wzajemnie :)

Z tego miejsca i w ten zabawny sposób chciałabym życzyć NAM WSZYSTKIM- całej SPOŁECZNOŚCI #polish :

Zdrowych, ciepłych, wesołych, przepełnionych miłością, spokojem i pysznym jedzeniem Świąt.

Wszystkim! Bez względu na wiarę lub jej brak, bez względu na poglądy polityczne i bez wględu na TAGI na jakich publikujemy!

Jesteśmy jedną społecznością, miejsce jest tu dla każdego z nas- nawet jeżeli się nie zgadzamy to RAZEM tworzymy to piękne miejsce w sieci zwane STEEM.


Na koniec kilka widoków Świątecznej wioski Steem:

2.png

3.png

widok 2.png

widok 1.png

z wysoka.png


Post zgłoszony do #temaTYgodnia, luźne nawiązanie do Temat 4: Dziadek Mróz


Sort:  

@julietlucy, nigdy nie grałam w minecrafta i trudno jest mi ocenić Twoje dzieło, dlatego sięgnęłam po fachową opinię. Mój syn mówi, że jest epicko :D Podoba mu się szczególnie duży kominek i domki wykute w skale.

A tak na serio, to wiem, ile się nad tym spędza czasu, bo kiedyś moi chłopcy budowali takie cuda. Dużo serca w to włożyłaś, Kochana jesteś ❤️❤️❤️

Bardzo mi miło, że syn tak ocenił moją wioskę :) <3
Na początku robiłam to dla przyjemności, a potem za punkt honoru wzięłam sobie zbudowanie wioski od A do Z i zaprezentowanie tutaj z okazji Świąt- to w końcu Świat Steem :D Była to taka motywacja by dokończyć projekt.
Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa Kochana <3

Robi wrażenie!
Przez chwilę myślałem, że jeden z elfów to taki śmieszek, a on tylko jajkami się zajmuje :D

Nie miałam lepszego pomysłu na nazwe dla tego elfa :D Więc dosłownie i w przenośni został Jajcarzem :)
Co prawda te moje budyneczki to nic wyszukanego, ale postanawiając sobie, że będę tu pokazywać moje projekty motywuje się do tego by tworzyć coraz lepiej by sobie wstydu nie robić :D

Napracowałaś się @julietlucy Wesołych Swiąt!. :)

Dziękuję! :)

Robi wrażenie. Nigdy w to nie grałem, ale wiem ile pracy trzeba w to włożyć. Gratuluję pomysłu i realizacji😉
Wesołych świąt!

Posted using Partiko Android

Dziękuję! Świetnie się przy tym bawiłam, ale na minecrafta w tym roku już chyba nie spojrzę :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63398.53
ETH 2660.51
USDT 1.00
SBD 2.77