You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ciasno, ciepło, przytulnie i firma na "L" - mój kącik

in #polish5 years ago

Ja też chce laurki i eksponaty z klocków LEGO!!
Podobny system porządkowania mam w woich szufladkach, mimo, że są malucie tam jest wszystko! A jak czegoś tam nie ma to prawdopodobnie nie ma tego w całym domu.
Ty i twój kącik pracy jesteście bardzo dobrą reklamą dla firmy na "L", wezmę to pod uwagę gdy nadejdzie czas na modernizacje mojego kącika :D
Kącik bardzo fajny ciasny, przytulny i jedyny w swoim rodzaju :)

Sort:  

Ja też chce laurki i eksponaty z klocków LEGO!!

Nie bój, już niedługo nie będziesz miała gdzie upychać! Bo jak dzieciaki widzą, że matka dekoruje ich dziełami swe własne, wydarte światu sanktuarium, to nabierają wiatru w żagle i produkują tego jeszcze więcej! I nie ma jak odmówić ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63182.56
ETH 3083.10
USDT 1.00
SBD 3.83