You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 19 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago

Zastanawiałam się długo i nawet rozmawiałam z babcią na ten temat... W moim domu nie obchodzi się żadnych niesamowitych tradycji- to co wszędzie.

Co roku jeżdzimy na święta do babci, ale zanim jeszcze wyjedziemy to co roku idę z tatą do babci, która mieszka obok nas a potem do rodzin braci mojego taty, którzy też mieszkają obok nas. Dzielimy się z nimi wszystkimi lub nawet czasem z ich gośćmi, których nie znamy opłatkiem.

Dodatkowo- od tego roku ja zapoczątkuje nową tradycje Bożonarodzeniową i co roku będę jechała z córkami do ich pradziadków i tam będą one wraz z moim dziadkiem- ich pradziadkiem ubierać choinkę.
Właśnie dziś byliśmy u dziadków. Dziadkowie przeszczęśliwi i moje córy też... psijaciel Ignac też.

1.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60661.72
ETH 2395.32
USDT 1.00
SBD 2.56