You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 17 STEEM ADWENT KALENDARZ 2018

in #polish6 years ago

Święta kiedyś były magiczne... Była ogromna choinka, Mikołaj po cichu zostawiał pod nią prezenty, zbierała sie cała rodzina przy stole pełnym potraw, których nie jadłam. Z reguły jadłam opłatki, mandarynki i słodycze z prezentów żeby nie paść z głodu, bo od zawsze nie lubiłam Wigilijnych potraw. Pamiętam, że co roku jak byłam malutka był zawsze śnieg w święta. Często wraz z rodzicami po Wigilii zostawaliśmy na noc u dziadków i następnego dnia po śniadaniu ruszałam z tatą na sanki, na górkę pare metrów od bloku.

Dziś oczywiście pamiętam magię świąt mojego dzieciństwa, ale wiem, że nie brała się ona z powietrza... Tworzyli ją oni najbliżsi- dziadek, który zawsze ubierał z nami choinkę, babcia, która tachała zakupy na czwarte piętro i spędzała całe dnie w kuchni by zrobić nam dania, których i tak nie jadłam, te prezenty pod choinką- nadal nie wiem kto je podrzucał, wszyscy, którzy zbierali się przy stole tworzyli tę magię.

Gdy byłam już starszą nastolatką magia zaczęła zanikać... A teraz gdy mam już dzieci to magia Świąt musi wrócić. Chciałabym pomóc babci przygotowywać kolację niestety babcia się nie zgadza, bo mówi, że przy dzieciakach i w domu mam wystarczająco roboty i nie chce mi dokładać. Jedyne co mi pozostaje zrobić by zaczarować trochę te Święta to porobić prezenty i nie pozwolić dzieciom się dowiedzieć kto je podrzucił, przystroić trochę dom, ubrać razem choinkę...

Kiedyś moi najbliżsi dla mnie tworzyli magię Świąt, dziś to ja tworzę ją dla moich dzieci. I oba uczucia są świetne. Dużo lepsze niż te nastoletnie czasy gdy Święta nie były dla mnie aż tak ważne.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64156.67
ETH 3169.32
USDT 1.00
SBD 2.53