Sort:  

a to trzeba pisać po polsku będąc Polakiem ?? to nie wiedziałem już dopisuje, pozdrawiam :)

"Dodajesz polskie tagi, a nie piszesz po polsku"- wyraznie napisałam. Nie pisałam nic o byciu polakiem.
Pozdrawiam.

Szukam jakiegoś ciekawego poradnika o steemit, polecisz może coś konkretnego treściwego ???

Zdaję się, że nie przywitał cię bot informator więc zapraszam do mojego pierwszego postu i tam chyba w grugim komentarzu masz bota informatora, który podaje kilka przydatnych linków.
A tutaj mój "poradnik": https://steemit.com/polish/@julietlucy/poradnik-jak-przetrwac-pierwszy-miesiac-na-steemit
Nie jest on jakiś super pomocny, ale być może choć troche pomoże :)

oki super dzięki już się biorę za patrzenie :) a wiesz gdzie znajdę coś o tych botach i pluginach jak tego używać rozsądnie ?? bo przepatrzyłem wczoraj dużo youtube ale wszystko takie podstawy raczej :)

O niczym takim nie mam najmniejszego pojęcia.

"Dodajesz polskie tagi, a nie piszesz po polsku... To jest błąd" To jest błąd? Jest różnica w jakim języku jest post ? Nie może być post w języku innym niż polski dla polskiej społeczności ? Jak będę wrzucał moje podkłady z np niemieckim lub angielskim tekstem dla polskiej społeczności przede wszystkim (bo jestem Polakiem) ale nie tylko, to mam pisać opisy w 3 językach ? Nie lepiej jest tylko w angielskim od razu dla wszystkich ? Chciał bym dawać z polskim tagiem jako Polak, jak to pogodzić żeby było ok ?? Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58476.88
ETH 2522.41
USDT 1.00
SBD 2.34