You are viewing a single comment's thread from:

RE: TataFilipa #4: Pot, łzy, kolki i depresja

in #polish6 years ago

Teraz macie bardzo ciężki okres. Każde dziecko jest inne i po prostu trzeba je wyczuć. Ja z moimi bliźniaczkami też miałam problemy przez jakiś czas i też myślałam, że coś się z nimi dzieje poważnego, wszyscy wokół wtedy pukali się w głowe i patrzyli na mnie jak na gówniare, która nie umie poradzić sobie z odpowiedzialnością.
Ludzie, którzy ten okres rodzicielstwa mają już za sobą zawsze będą przypuszczać, że wyolbrzymiamy... choć dla nas w tych chwilach życie się łamie.
Cudownie, że tak wspierasz swoją kobietę, wsparcie i uczucia w tym okresie są bardzo ważne.
Jedno jest pewne w tym momencie- to minie. Ja w najgorszych chwilach sobie zawsze powtarzałam, że to okres przejściowy, który trzeba przecierpieć by potem móc cieszyć się gdy dziecko będzie nam rosnąć, stawiać kroczki, sygnalizować potrzeby, mówić...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56905.21
ETH 2508.41
USDT 1.00
SBD 2.36