You are viewing a single comment's thread from:

RE: Najlepiej wynagradzani autorzy w popularnych tagach: Lipiec 2018

in #polish6 years ago

Pamiętam jak kiedyś zanim jeszcze tu zaczęłam pisać i potem jak zaczynałam pisać marzyłam żeby znależć się gdzieś w jakimś twoim wykresie :D
I dziś nadszedł ten dzień, że zobaczyłam siebie na 4 :) Mam nadzieje, że w przyszłości przypadną mi większe "kawałki pizzy".
Pewnie większość się ze mnie śmieje, a mnie to zmotywowało :)

Sort:  

Jednym z powodów dla których robię te statystyki jest fakt, że już wielokrotnie słyszałem, że motywują one ludzi do aktywności. Bo każdy lubi być w tabelkach czy na wykresach :D

Czyli gdy motywujesz ludzi to ludzie motywują ciebie żebyś ich motywował! Kocham Steemit !:D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62984.33
ETH 2453.70
USDT 1.00
SBD 2.67