You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM ADVENT CALENDAR 2019 - DAY 14

in #polish5 years ago

Nigdy w życiu nie miałam żywej choinki w domu. Dziadkowie, u których spędzamy święta również mają plastikową, od kiedy pamiętam wciąż tą samą. Bez bombek wygląda paskudnie, jest prawie łysa.
Z kolei u mojego chłopaka zawsze była żywa i co roku nalega on by i w naszym domu taka była.
Nigdy się na to nie zgodziłam, bo wiem, że poza pięknym zapachem to gubią te cholerne igły. A u nas jest tak ciasno, że gdzie by choinki nie postawić to wciąż ktoś by ją trącał, a ja bym tylko odkurzała igły.
Obiecałam sobie jednak, że jak tylko w zmienimy w końcu miejsce zamieszkania to zrobimy sobie święta z prawdziwego zdarzenia, no i do takich świąt to tylko żywa choinka pasuje.
Ale nie pojedziemy jak większość do supermarketu po drzewko. My pojedziemy do nadleśnictwa, tata dziewczyn zetnie choinkę, a będziemy ją wieść na dachu śpiewając świąteczne piosenki.
Pieprzyć mandaty, pieprzyć to, czy w ogóle w nadleśnictwie pozwolą nam ściąć drzewko... Oto taki mój mały Amerykański Sen :D Zupełnie jak w filmach

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 63705.19
ETH 3145.87
USDT 1.00
SBD 2.55