You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM ADVENT CALENDAR 2019 - DAY 7

in #polish4 years ago

Leon wygląda mi na milczka raczej. Jest bardzo ulegly, często gdy nasz wzrok się spotyka, on po prostu opuszcza lepek, mimo, że nigdy krzywdy mu nie zrobilam. Potrafi bawić się i szaleć jak opętany jednak przypuszczam, że rozgadany by zbytnio nie był.
Nie wiem co by mi powiedział... Pewnie narzekał by, że zimno i że pada deszcz, na pewno narzekał by na to, że małe chodzą do przedszkola, a on musi siedzieć sam, bo mimo, że jestem głównie z nim w domu to średnio na mnie zwraca uwagę.
Sądzę też, że poruszył by kwestie ziemniaków i mleka. Nie daje mu do jedzenia ani tego ani tego, bo z tego co wiem psiakom nie wolno, natomiast gdy tylko którejś z dziewczyn spadnie ziemniak przy obiedzie to skubany wciąga go aż mu się uszy trzesa.
Jezeli miała bym możliwość porozmawiać z leonem chciała bym to wykorzystam na 100%. Po pierwsze spytała bym co sprawiło by, że był by szczęśliwy. Jakie chciałby łóżko, jaką karmę, jakie zabawki, czy chciałby rodzeństwo :p
A gdy już dowiedziała bym się jak dogodzić mu w tych ciężkich dla niego czasach gdy dziewczyny chodzą do przedszkola, zapewniła bym go, że na swój sposób kocham go i nie pozwolę go skrzywdzić oraz wytłumaczyła, że nie musi się denerwować gdy gonie, krzyczę i bije dziewczyny, bo zawsze jest to zabawa, zapasy, berek czy opetana matka, która chce zjeść dzieci. On nie rozumie tego, że to zabawa, bacznie obserwuje i niestety nieraz dotkliwie mnie gryzie, ale mi nawet nie chodzi o to, że mnie boli, tylko o to, by nie denerwowal się wtedy bo po co.
I jak już obgadali byśmy nasze rodzinne kwestie chciała bym spytać o to co nurtuje mnie od kiedy z nami jest. O jego przeszłość.
Czemu blakal się po lesie, czy to prawda, że porzuciła go jego rodzina w drodze na wakacje, czy długo był w tym lesie, kto postrzelil go kilkukrotnie, czy wie kto to był, czy to był obcy.
Spytała bym czy cieszy się, że trafił do nas i zapewniała go wciąż, że z nami, puki się słucha i nie wybiera sam na wycieczki jest bezpieczny. Bo mimo, że jest z nami tyle czasu, to boli nas, że wciąż nam nie ufa :(

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63123.52
ETH 3121.26
USDT 1.00
SBD 3.88