You are viewing a single comment's thread from:

RE: ZPMP#3 Prawie wszystko idzie zgodnie z planem

in #polish5 years ago

W pierwszej chwili byłam zaskoczona ta religia w przedszkolu i w dodatku mam uprzedzenie do tych zajęć ze względu na to jak wyglądały moje zajęcia w dzieciństwie. W dodatku uważam, że wiek 4 lat to za wcześnie na takie nauki, dzieci nie są w stanie tego pojąć, 'wierzą' z automatu, a nie o to przecież chodzi...
Super by było jak by okazało się, że córki będą że mnie dumne, ale steem jest tak mało znaczącą częścią mojego życia, że nie sądzę by miały okazję w przyszłości tu być. Natomiast gdy ja tu wrócę to na pewno miło będzie to wszystko wspominać.
Pracę Lilki to 1 i 7. Ja za dzieciaka znowu bardzo się starałam przy rysowaniu czy malowaniu. Moje prace wygrywały w zerowe różne konkursy, a byłam tak kreatywna, gdy coś tworzył, że pamiętam gdy wszystkie dzieciaki miały za zadanie narysować coś przy psychologu to psycholog był bardzo zaniepokojony moimi rysunkami i rozmawiał z moimi rodzicami 😂 prosty człowiek nie zrozumie małego artysty.
A te czarne rysunki nie należą do tej drugiej, tylko do dzieciaka z innej grupy. Tablice tamtej grupy oglądam właśnie ze względu na tamtego małego artystę z czarną kredka 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62487.83
ETH 3340.96
USDT 1.00
SBD 2.46