You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zabawa Literkowa # 4 - Ogłoszenie wyników :-)

in #polish5 years ago

Bardzo miłe zaskoczenie. Oddałam jeden komentarz po czym w ogóle zapomniałam o zabawie, a to co się potem działo... Niesamowity wybuch kreatywnego rymowania i opowiadania!
Świetny pomysł na konkurs (jak zwykle) @dorotti. Super, że tak prężnie działasz na tym tagu dając nam tyle uśmiechu. No i oczywiście te twoje urocze zdjęcia do kolejnych Zabaw literkowych! Bardzo dobra robota!
@agullax jak i w naszych Sfokusowanych tak i tutaj również pokazuje na co ją stać i jak kreatywną kobietą jest.
Oczywiście moją nagrodę odeślę na poczet następnej zabawy, po tym co wydarzyło się pod postem konkursowym i po tych wszystkich świetnych odpowiedziach wiem, że na nią nie zasłużyłam :)
Do następnego!

Posted using Partiko Android

Sort:  

Julietlucy jesteś zwycięzczynią na równo z Agullax, nie ważne ile wpisów zrobiłaś. To Ty wymyśliłaś ten świetny wątek piąteczku, który tak bardzo spodobał się nam wszystkim głosujących na Ciebie. Było by nam wszystkim przykro, gdybyś naprawdę zasłużoną nagrodę odesłała z powrotem. Bardzo Ci dziękuję za udział w zabawie, wygrana jest sprawiedliwa i nie przyjmuję wzrotów. Nie zawsze ilość ale jakość decyduje o wygranej. Pozdrawiam serdecznie :)

Oo dziękuję! W takim razie mojej nagrody nie zwracam, ale wyczekuje na następny konkurs i dorzucam się do wygranych. Już nie mogę się doczekać!

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67876.87
ETH 3852.52
USDT 1.00
SBD 3.65