Dogoniłam zachód słońca

in #polish6 years ago (edited)

Zapraszam do oglądania :)...i czytania...

1 DSCN1378.JPG

2 DSCN1377.JPG

3DSCN1379.JPG

Ten zachód był wyjątkowy... ciężko było go podziwiać, bo raził w oczy...

Wyjeżdżałam właśnie na zakupy, gdy dojechałam do mojej bramy zobaczyłam ten zachód i szybko wróciłam do domu po aparat. Pierwszym miejscem, ktore przyszło mi do głowy by pędzić tam z nadzieją, że jeszcze zdąże dojechać na zachód było to- brzeg Warty na moim osiedlu.

Jak byłam malutka to tata zabierał mnie tam na wycieczki rowerowe, nieraz udało nam się załapać na przewóz krów na drugą stronę rzeki, promem przepływaliśmy przez rzekę i mogliśmy kilkanaście minut tam spędzić. Uwielbiałam wycieczki rowerowe z moim tatą... Czas spędzony w otoczeniu przyrody i te wszystkie ciekawostki na temat roślin czy zwierząt, które opowiadał mi tata i które w tamtym czasie czyniły go w moich oczach najlepszym tatą na świecie.
Jako dziecko miałam dużo pytań a tata na każde pytanie miał odpowiedź. Z czasem okazało się, że nie wszystkie odpowiedzi były zgodne z prawdą jednak odpowiadał i to z wielkim zaangażowaniem, miał cierpliwość...

Pamiętam jak zabierał mnie na grób nieznanego żołnierza, który znajduje sie w lasku niedaleko mojego domu. Kiedyś spytałam mu się, czemu tam chodzimy skoro to nie nasza rodzina i jeszcze mu sprzątamy w czasie gdy mogłabym być z koleżankami a on powiedział, że ten człowiek poświęcił swoje życie żebym ja mogła żyć spokojnie w swojej ojczyźnie i móc bawić się z koleżankami, powiedział, że być może ten człowiek był niewiele starszy ode mnie, że zamiast się bawić to żył w strachu i walczył. Potem spytał czy na prawde dużym poświęceniem dla mnie jest od czasu do czasu przejść się na ten grób... Chyba nie muszę mówić jak bardzo się zawstydziłam gdy opowiedział mi po krótce o tym jak mogło wyglądać życie Nieznanego Żołnierza...

Takie wspomnienia mnie naszły... Ale zakupy zdążyłam zrobić przed zamknięciem sklepu :)

Sort:  

Łódka, woda zachód słońca... a ja przed kompem ( marnuje życie :))

I odezwała się dusza wędkarza. :)

Jak raz kiedys pojde na ryby czy po prostu na spacer i widze takie piekne rzeczy to tez odnosze wrażenie, ze ten piekielny laptop cichaczem podkrada mi zycie.

To bezcenne, że w pędzie codziennych obowiązków potrafisz się zatrzymać i łapać takie chwile :)

Warto by bylo umiec zatrzymac sie czesciej choc na kilka minut i czesciej miec przy sobie aparat. Takie maly rzeczy potrafia zachwycic :)

Zawsze jest czas na chwile ,przecież życie to zbiór chwil ,to cudowna możliwość kreowania swojego świata. Ja nie mam na to czasu ja tym żyje:) pozdrawiam

wspaniały Tata
wraz z upływającym czasem, nasi rodzice tracą na nieomylności ;)
warto o tym pamiętać samemu będąc Rodzicem, i nie być takim wymagającym.
ale to sie rozumie często dopiero na drugim brzegu..
(fajnie ze doceniasz takie momenty 😍)

a fotki piękneee! i w dodatku bez filtra! :)

O tak:) te wycieczki i opowiesci taty byly swietne, niewielu doroslych ma tyle cierpliwosci by wciaz opowiadac i tlumaczyc cos dzieciom. Moje sa jeszcze malutkie ale ja juz sie boje, ze nie bede umiala byc taka jak on...

Bardzo klimatyczne miejsce, u mnie nie ma takich zachodów słońca, wszystko zasłaniają budynki.

To też widok ,każdy jest inny i wyjątkowy ,kwestia postrzegania zapewniam:))

Czasem bywa u mnie naprawdę ładnie ale trzeba pójść w odpowiednie miejsce.

Pewnie ,że tak :) trzeba znaleźć miejsce :) i dokładnie to miałam na myśli zawsze je znajdziemy jeśli chcemy:)

Ode mnie z domu też zachodów ani wschodów nie widać... budynki zasłaniają, ale w swojej okolicy mam miejsca- na przykład rzekę gdzie można się zachwycić. Może ty też gdzieś blisko masz takie miejsca?

Świetny artykuł z resztą nieostający od wcześniejszycch dzieł =)

Poprawiłam!
Dziękuję, bardzo mi miło :)

wow co za klimat!!! To się nazywa wyczucie czasu i miejsca. Dlaczego nie widziałem tych fotek w konkurskie tomiiego!!! Moje fotki by poszły w cień. Pozdrawiam i piękne zdjęcia.

O tak! Mialam duze szczescie co do czasu i miejsca:)
Te zdjecia zrobilam przedwczoraj, ale w konkursie u @tomii tez bralam udzial, moje zdjęcie zajelo pierwsze miejsce...niestety ex aequo, a zdjecie wstawilam pozniej wiec koniec koncow nic mi to miejsce nie dalo.
Wiesz, ze twoje zdjecia mnie zachwycaja, dlatego twoja opinia jest dla mnie wazna:) dziekuje

Świetny widok ;)

Cudne klimaty ,moje ostatnie wspomnienia to wakacje w świętokrzyskim ,na YT jest filmik :) .Ogarniam od niedawna tu ,ale z pewnością będą i tu filmiki ,zapraszam :)

Mieszkasz w urokliwym miejscu

Te zdjęcia to moje klimaty są cudne....:)a u mnie w rodzinie babcia mi opowiadała różne opowieści i do dzisiaj jeszcze pamiętam nie które ..a zwłaszcza przed snem .....to było bardzo dawno temu......:)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62471.79
ETH 2621.42
USDT 1.00
SBD 2.56