Bożonarodzeniowe Szkiełka | Konkurs Kreatywny #14

in #polish6 years ago

Uwielbiam naturę... Trawy, drzewa, kwiaty, liście, igły, szyszki... Piasek, ziemię, wodę, kamienie.
Widok z okna jest zanieczyszczony innymi budynkami, ogrodzeniami- to nie jest natura, to nie jest piękne, nie chce na to patrzeć. Chciało by się oglądać piękne krajobrazy, takie nie skażone jeszcze ingerencją człowieka, zabrać kawałek tego pięknego świata do domu.
Doniczkowe rośliny są nie dla mnie... Ale już vivarium i paludarium potrafi mnie zachwycić. To jest ta prawdziwa natura, konkretny biotop, rośliny, ziemia, woda, zwierzęta...

Trochę mnie poniosło, chciałam po prostu zaprosić was do prezentacji wykonanych przeze mnie Bożonarodzeniowych "Szkiełek". Jest to wersja beta tego co chciałabym mieć w przyszłości w domu, czyli kawałek dżungli za szkłem.

Ze względu na mój pociąg do zaszklonej zieleni, biorąc udział w konkursie kreatywnym pomyślałam jedynie o tym.

"Bożonarodzeniowe Szkiełka"

główne.JPG

Zapraszam do oglądania i czytania!


Materiały:

page.jpg

  • słoik/wazon/akwarium;
  • skarby lasu (szyszki, żołędzie, kora, patyki, orzechy);
  • żwir/piasek/ziemia;
  • wysuszone plastry pomarańczy/mandarynek;
  • choinkowe gałązki;
  • świąteczne klamoty (bąbeczki, anielskie włosy, wstążeczki);

Przygotowanie:

Do szkiełka wsypujemy żwir jako podstawę. Utykamy w nim gałązki choinek, gałązki brzozy, korę brzozy. Umieszczamy w szkiełku żołędzie, szyszki, plastry pomarańczy, opcjonalnie bąbeczki czy świeczki.

Z zewnątrz przystrajamy szkiełko wstążeczkami. Jeżeli mamy słoik to na dekielku umieszczamy materiał/ husteczkę/ papier i owijamy to wstążeczką lub sznureczkiem.

Kombinujemy jak tylko chcemy! Według naszego gustu i estetyki.


TADAM!! Mamy ozdoby świąteczne!!

1. 15.JPG

Słoiczek będzie prezencikiem dla babci.
Jak widać na końcówkach muliny, którą związałam świąteczną chustkę na górze słoika, przywiązałam mini-bombeczki żeby było jeszcze bardziej świątecznie.


2. 16.JPG

Świąteczne akwarium ze świeczuszką w kształcie gwiazdki stanie na stoliku przed domem i będzie zachwycało wzrok za każdym razem gdy wyjdziemy na dwór z psem.


Wyjątkowo pięknie Bożonarodzeniowe Szkiełko wygląda wieczorem, z odpaloną świeczuszką.

DSCN2275.JPG


Sort:  

Dziękuję za udział w Konkursie Kreatywnym #14 :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54414.30
ETH 2295.54
USDT 1.00
SBD 2.30