FOTOZAGADKA -mój prezent na Dzień Mamy (KONKURS)

in #polish6 years ago

Co roku przychodzi to samo pytanie- co mogę zrobić dla mojej mamy?

Jak mogę odwdzięczyć się jej za tak wiele ?
Jak mogę pokazać ile dla mnie znaczy i jak bardzo cenię jej siłę i wsparcie?

Co sprawi,że tego dnia może poczuć się naprawdę dobrze?

Robię listę rzeczy/ przyjemności, które mogę jej ofiarować.
Wyszło sporo, jednak po chwili skreślam kolejne i kolejne. Fajne, naturalne kosmetyki- dostała na urodziny, siedzą w szafce. Ładny szal- już było. Torebka- tak samo. Masaż? Pomysł dobry ale to za mało.
Myślę… mama kocha kawę. I uwielbia kwiaty. Lubi też moją ceramikę, jest jedną z tych osób, która zachwyca się kolejnymi kubeczkami i sprawia,że chce mi się tworzyć jeszcze więcej- dziękuję Ci za to mamo!

Poza tym to co zawsze liczyło się dla niej najbardziej i co sprawiało jej najwięcej radości zawsze było robione przez nas (mnie i moje siostry) ręcznie. Zaczynało się od laurek, obrazków, fotografii w ramkach czy biżuterii. Tworzone z sercem i zaangażowaniem, od początku do końca przez nas.

No więc mam.

Czy zgadniecie co to jest?

Napiszcie w komentarzu pierwszą myśl :)

wazon kolaż3.jpg
biel.jpg

I co to Waszym zdaniem było?

Przed oczami widzę już – kubeczko- wazon o niebanalnym kształcie, towarzyszący jej z kawą o poranku lub pachnącym małym bukiecikiem kwiatów.

Robię więc formę na ścianę i ucho. Spód wykrawam na samym końcu.

33434823_1966076536798048_166885962217947136_n.jpg

Wybieram glinę w jasnym kolorze o zawartości szamotu ok 20 procent (dzięki niemu ścianki lepiej się ''trzymają'', są stabilniejsze).
Wałkuję i wycinam, kształtuję. Już gotowe, niech schnie. Teraz pora na kolory. Czuję granat z przecierkami.
Maluję więc angobą i przecieram ją za pomocą drewnianego skrobaka.

Kubko- wazon już jest- wypalony dwa razy, poszkliwiony na bezbarwny kolor i gotowy na przyjęcie kwiatów.

7.JPG

12.JPG

9.JPG

Frezje- jedne z ulubionych mojej mamy. Sprawiam jej więc mały, różnokolorowy bukiecik i wkładam do wazonu.
Niech zdobi jej pokój a gdy kwiaty zwiędną- zastąpi je aromatyczna kawa pachnąca na cały dom. Mam nadzieję,że w tym kubku będzie smakować jeszcze lepiej.

2 - Kopia.JPG

Na zdrowie mamuś. Kwitnij co dzień jak te kwiaty i rozkoszuj się każdą chwilą jak tą spędzoną przy porannej małej czarnej.

Wszystkie mamy,
najlepszego!
Nawet nie wiecie jak dobrze,że jesteście!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66004.40
ETH 3243.40
USDT 1.00
SBD 4.19