Ceramiczni bracia Björn i Bjarni

in #polish6 years ago (edited)

Ostatnio mało mnie było w internecie a dużo więcej w glinie :)
Dziś przedstawiam Wam owoce mojej pracy.

Przed Wami dwóch ceramicznych braci ''Björn'' (nieco większy i jaśniejszy) i ''Bjarni'' , którzy wyszli wczoraj z pieca.
Są oni, jak większość mojej ceramiki, efektem inspiracji malarstwem i naturą.

kuub.jpg

Zrobione ręcznie z jasnej gliny szamotowej, malowane i pokryte szkliwem transparentnym przeznaczonym do kontaktu z żywnością.
Wypalone w temp. 1160 stopni.

Idealne do porannej kawy lub herbaty:)

11.JPG

To był mój pierwszy samodzielny wypał we własnym piecu.
Kto miał do czynienia z ceramiką ten wie jak ekscytujący jest moment wyciągania swoich prac po prawie dwudniowym procesie wypalania ( w zależności od docelowej temperatury wypał trwa około 9 godzin, następnie trzeba czekać aż piec wystygnie).

8.JPG

Opłacało się czekać :) Kolory wyszły bardo ładnie, szkliwo dobrze złapało. Teraz biorę aparat w dłonie aby móc pokazać Wam kolejne rzeczy:)

Sort:  

Gratuluję! Sa doskonałe!

Kiedyś się w końcu zapiszę na lekcje robienia kubków. I misek. Już się nie mogę doczekać mych własnych dzieł:)

Pozdrawiam!

dziękuję! zapisz się, naprawdę polecam! glina ma w sobie coś magicznego :)

Kubki są super, robią wrażenie :)

p.s. możesz dodać tag #pl-rekodzielo? Próbujemy zrobić jego reaktywację

dziękuję :) oczywiście, już dodaję :)

to ja dziękuję :)

Cudowne! Prześliczne formy i kolory!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66266.06
ETH 3031.03
USDT 1.00
SBD 3.67