TematyTYgodnia #10 postanowienia noworoczne

in #polish7 years ago

time-1503021.jpg

Witam wszystkich!

#tematygodnia-podsumowanie roku i postanowienia noworoczne

Kolejny rok za nami.. Człowiek starszy i mądrzejszy😀. Podsumowując 2017 jestem zadowolony z przebiegu czasu. Zawsze sobie coś postanawiam co roku i większość marzeń, zadań realizuje. Stary rok był ciężki dla mnie. Pełno stresów.. Był też również kolejny etap mojego życia, czyli przeprowadzka do mojej dziewczyny i stworzenie, spokojnej szczęśliwej rodziny. 18 sierpnia na świat przyszedł Gracjanek i zrobiło się wesoło😀 pełno obowiązków i mniej czasu na sport. Niestety, nowy rok zaczynam sprawą w sądzie w poniedziałek, którą założyła była żona. Kolejna dawka niepotrzebnego stresu, która odbija się w domu.
Mam duuużo postanowień na rok 2018😀 zaczynając od przeczytaniu kilku książek, lepszych wynikach siłowych, kupno samochodu, wyjazd do Grecji na wakacje z rodziną i dużych profitóf z kryptowalut. Lecz znając życie 33 latka to wiem na pewno, że nie które nie zdaże zrealizować. Jestem cholernym optymistą i to nie raz mnie "ratowało"w życiu. Z perspektywy czasu życzę Wam wszystkim dążenia do upragnionego celu i spełniania się w życiu. Nie zapominajmy w tej pogoni za szczęściem, że najważniejsze są osoby nam bliskie, które zawsze sprawią, że uśmiech i energia nam wróci.

jeśli miło Ci się czytało ten króciutki post to z chęcią przyjme upvote😀

Kto chce..szuka sposobów. Kto nie chce..szuka powodów

Sort:  

Dziewczynę i Gracjana już poznałem:)Pesymistą nie jesteś więc dasz radę...

Piękne imię Gracjan, gratulacje :) Powodzenia w Nowym Roku :)

Dzieki. Ewa mozesz mi polecic jakies miejsce dla rodziny w Grecji? Planuje w czerwcu wakacje

Widziałam taki plan w Twoim poście i nie ukrywam, że się uśmiechnęłam :)
Prawda jest taka, że najlepiej w Grecji znam Korfu ;) Na kontynencie byłam wprawdzie w kilku miejscach ale nie mieszkałam. Ja planuję wypad do miejscowości Parga, jest urocza, jak wiele innych oczywiście ale poczułam sentyment i chcę się wybrać.
Napisz mi jakie miejsca lubicie... morze, góry... A może wakacje na Korfu? ;)

profitóf

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pifko dla was :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49